مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی حجت اله مومنی رابه عنوان مشاور اجرایی مدیر کل  آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد. حجت اله  مومنی که تحصیل کرده رشته مدیریت بهسازی منابع انسانی است در مدت ۲۴سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی چون دبیر و مدیر آموزشگاه، مدیر کانون فرهنگی تربیتی، کارشناس […]


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی حجت اله مومنی رابه عنوان مشاور اجرایی مدیر کل  آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.

حجت اله  مومنی که تحصیل کرده رشته مدیریت بهسازی منابع انسانی است در مدت ۲۴سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی چون دبیر و مدیر آموزشگاه، مدیر کانون فرهنگی تربیتی، کارشناس حراست و کارشناس مسئول فرهنگی، هنری آموزش و پرورش منطقه ویسیان، معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت و ریاست اداره امور تربیتی آموزش و پرورش لرستان را تجربه کرده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان؛ پیش از این سیده منصوره شاهرخی عهده دار این مسئولیت بود که در ۱۳مرداد ماه ۹۵ به عنوان رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منصوب شد.