ثبت‌نام الکترونیک اعضای خانه مطبوعات آغاز شد

کیانوش رستمی امروز در خرم‌آباد بیان داشت: تمام اعضای خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مشخصات خود برای ثبت‌نام در سایت خانه مطبوعات استان اقدام کنند. وی افزود: کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نبوده‌اند، می‌توانند با ثبت‌نام در […]

rostami

کیانوش رستمی امروز در خرم‌آباد بیان داشت: تمام اعضای خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مشخصات خود برای ثبت‌نام در سایت خانه مطبوعات استان اقدام کنند.

وی افزود: کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نبوده‌اند، می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه نسبت به ارائه درخواست عضویت خود اقدام کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در این سامانه برای شرکت در انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات که اسفندماه امسال‌ همزمان در سراسر کشور و به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، الزامی است، اظهار داشت: شرکت در فرآیند انتخابات منوط به ثبت‌نام اعضا در این سامانه است، بنابراین لازم است، فعالان رسانه‌ای استان هرچه سریع‌تر ثبت‌نام خود را در سایت مذکور انجام و برای خود حساب کاربری ایجاد کنند.

رستمی گفت: به منظور سهولت در فرآیند ثبت‌نام و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه‌های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وجود دارد و کاربران و فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند هرگونه سؤوال و ابهام خود در خصوص فرآیند ثبت‌نام را با آنان درمیان بگذارند و یا با شماره تلفن‌های ۴۶-۸۴۰۹۵۱۴۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند.