خجسته پور رییس ستاد انتخابات لرستان شد

ستاد انتخابات لرستان با چهار راهبرد اساسی کار خود را آغاز کرد. هوشنگ بازوند، استاندار لرستان امروز (۱۰ بهمن) در اولین نشست ستاد انتخابات استان، لرستان، گفت: وقتی ملاک اصلی اجرای قانون باشد، امنیت و مشارکت هم در سطح بالا فراهم شدنی است. وی با بیان اینکه لازمه اجرای قانون، تسلط بر قانون است افزود: اعضای ستاد باید […]

photo_2017-01-31_16-45-01

ستاد انتخابات لرستان با چهار راهبرد اساسی کار خود را آغاز کرد.

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان امروز (۱۰ بهمن) در اولین نشست ستاد انتخابات استان، لرستان، گفت: وقتی ملاک اصلی اجرای قانون باشد، امنیت و مشارکت هم در سطح بالا فراهم شدنی است.

وی با بیان اینکه لازمه اجرای قانون، تسلط بر قانون است افزود: اعضای ستاد باید از قوانین مختلف انتخابات کاملا آگاه و بر آن مسلط باشند.

بازوند، خاطرنشان کرد: سطح سلامت انتخابات با تقویت سرمایه های اجتماعی کشور و نظام رابطه ای کاملا مستقیم دارد.

وی ادامه داد: مشارکت پرشور همواره مایه اقتدار نظام و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

بازوند، با بیان اینکه امنیت انتخابات راه بر هر گونه مشکل اجتماعی می بندد، اذعان داشت: ستاد انتخابات استان با هوشمندی و مدیریت می تواند از شبکه های اجتماعی بعنوان یک فرصت در جهت اهداف بزرگ انتخابات استفاده کند.

گفتنی است، در این مراسم، حبیب الله خجسته پور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی بعنوان رییس ستاد انتخابات استان معرفی و در اولین پیام خود بر برگزاری جلسات قانون خوانی اعضا و سلامت و قانونمندی همراه با  رعایت اصل بی طرفی اعضا تاکید کرد.

دکتر خجسته پور از برگزاری هفتگی جلسات ستاد خبر داد و احکام اعضای ستاد را تقدیم کرد.