همایش گرامیداشت ۲۴ خرداد در خرم آباد برگزار شد/ آمدند اما، همه نیامدند!!!

اولین سال در پارک زیبا کنار برگزار شد. با حضور معاون سیاسی امنیتی استان و رئیس ستاد تدبیر و امید در لرستان حبیب الله خجسته پور. مراسمی که بسیاری از چهره های ستادی آمده بودند و مراسم با وجود سادگی اما به خوبی و بدون حاشیه برگزار شد. مراسم ۲۴ خرداد اما از سال های […]

IMG_20160615_235500

اولین سال در پارک زیبا کنار برگزار شد. با حضور معاون سیاسی امنیتی استان و رئیس ستاد تدبیر و امید در لرستان حبیب الله خجسته پور.

مراسمی که بسیاری از چهره های ستادی آمده بودند و مراسم با وجود سادگی اما به خوبی و بدون حاشیه برگزار شد.

مراسم ۲۴ خرداد اما از سال های بعد با حواشی همراه بود که نگفتن از آن تنها پنهان کردن زخم است.

سال بعد در همایش ۲۴خرداد۱۳۹۴ دو جشن برگزار شد. جشن اول با حضور جمعی از اصلاح طلبان و بدون مدیران دولتی در سالن جهاد کشاورزی.

آن روزها جریانی قصد تبدیل برنامه جشن ۲۴ خرداد به نقد ۲۴ خرداد را داشت که با درایت بزرگانی همچون محمد رضایی این مراسم بدون حاشیه به پایان رسید و اتفاقاً در همان برنامه سه سخنران اصلی حضور داشتند.

محمد رضایی، سیدعیسی موسوی نژاد و سید مهدی موسوی با سخنرانی رسول منتجب نیا مهمان اصلی برنامه.

اما فردای برنامه، ترکان آمد در ۲۵خرداد ۱۳۹۴ هر چند بعدها استاندار لرستان دلیل تاخیر را عدم حضور ترکان در ایران دانست. ترکان آنروز از مجاهدان شنبه گفت و اینکه نباید همه دوستان ستادی انتظار شغل دولتی داشته باشند.

در مراسم ۲۵خرداد هم چهره های اصلاح طلب در کنار چهره های دولتی حضور داشتند و شاید اصلاحات و اعتدال خوب می دانست که پایان سال انتخابات مهمی در راه است که نباید حاشیه ها باعث اختلافشان بشود هرچند این اتحاد آنطور که باید هم در اسفند ۹۴ به چشم نیامد.

و حالا مراسم ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

مراسمی که با دو روز تاخیر برگزار شد. در پوسترهای منتشر شده در فضای مجازی نام استاندار در کنار نام سیدعیسی موسوی نژاد و سید مهدی موسوی دیده شد.

حتی اطلاعیه ای با ذکر نام محمد رضایی رئیس شورای اصلاح طلبان استان منتشر شد که سریعاً توسط نزدیکان ایشان رد شد.

اما ۲۶خرداد آنچه که در تصاویر نشان داده می شود نه استاندار لرستان و معاونین ایشان آمده بودند و نه سید عیسی موسوی نژاد و از مدیران دولتی هم سرکار خانم حمزه لویی مدیرکل تامین اجتماعی استان!! در مراسم شرکت نموده بود اما غیبت بسیاری از چهره های شاخص اصلاح طلبی در این مراسم کاملا به چشم می خورد.

البته سخنران مراسم حبیب الله خجسته پور بود، فرماندار اصلاح طلب خرم آباد که شب قبل هم در دورود سخنران اصلی مراسم بود.