دو تروریست داعش در همدان دستگیر شدند

دو تروریست مرتبط با گروهک داعش در همدان دستگیر شدند. به گزارش کشکان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ابطحی مدیرکل اطلاعات استان همدان از دستگیری دو ایرانی مرتبط با داعش خبر داد و گفت: اداره اطلاعات استان در دو مرحله موفق شد دو تن از تروریست‌ها را که از اتباع ایرانی بودند، […]

۲۰۱۵۱۰۰۶۰۷۱۴۵۹۴۶۴۱

دو تروریست مرتبط با گروهک داعش در همدان دستگیر شدند.

به گزارش کشکان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ابطحی مدیرکل اطلاعات استان همدان از دستگیری دو ایرانی مرتبط با داعش خبر داد و گفت: اداره اطلاعات استان در دو مرحله موفق شد دو تن از تروریست‌ها را که از اتباع ایرانی بودند، شناسایی و در محدوده استان دستگیر کند.

ابطحی با اشاره به اینکه همدان در مسیر استان های مرزی و مرکز کشور قرار دارد، تصریح کرد: با وجود اینکه استان همدان همجوار استان‌های مرزی است اما در سایه خدمت نیروهای امنیتی و عزیزان در اداره اطلاعات از بهترین امنیت برخورداریم.

مدیرکل اطلاعات استان همدان با بیان اینکه اولین و مهمترین چالش‌های امنیتی استان وجود سرویس های اطلاعاتی است، گفت: این سرویس‌ها با چهار رویکرد جمع آوری اطلاعاتی، تأثیرگذاری بر تصمیمات و تصمیم گیران استان، ایجاد نارضایتی اجتماعی و ایجاد خرابکاری صنعتی فعالیت می کنند که البته آخرین رویکرد کمتر در استان دیده می شود.

مدیرکل اطلاعات استان همدان جاسوسی تلفنی منافقین را  از دیگر چالش‌های امنیتی استان برشمرد و افزود: سومین تهدید و چالش در فضای مجازی است البته اعتقاد ما بر این است که فضای مجازی نیز به نوعی واقعی است که تهدیداتی را به استان وارد می‌کند.

ابطحی همچنین از متلاشی کردن باند مسیحیت صهیونیستی در همدان خبر داد و گفت: به دنبال فعالیت های مسیحیت تبشیری صهیونیستی در استان در یک یا دو سال اخیر، افرادی اقدام به راه اندازی کلیساهای خانگی کرده بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: اسکان گردشگران خارجی در منازل مسکونی به شدت ممنوع است و مردم باید از این موضوع آگاهی داشته باشند.

مدیرکل اطلاعات استان همدان با بیان اینکه شهروندان نباید مسائلی را که مستند و مورد تأیید نیست بپذیرند، گفت: مردم هرآنچه در خصوص تخلفات و ظهور و بروز افراد ضد انقلاب ومخل امنیت در فضای حقیقی و مجازی را مشاهده می کنند، با تلفن ۱۱۳ اطلاع دهند.