وضعیت کیفی هوای پلدختر،کوهدشت و رومشکان بسیارخطرناک

به علت آلودگی هوا، کلیه مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شهرستان های پلدختر و رومشکان تعطیل شد. با ورود موج جدید ریزگردها از بعد از ظهر امروز به استان لرستان وضعیت کیفی هوای شهرستان های پلدختر، کوهدشت و رومشکان در وضعیت بسیار خطرناک قرار گرفته است. به گزارش کشکان، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان […]

به علت آلودگی هوا، کلیه مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شهرستان های پلدختر و رومشکان تعطیل شد.

IMG_۲۰۱۵۰۲۱۰_۱۵۴۸۳۹

با ورود موج جدید ریزگردها از بعد از ظهر امروز به استان لرستان وضعیت کیفی هوای شهرستان های پلدختر، کوهدشت و رومشکان در وضعیت بسیار خطرناک قرار گرفته است.

به گزارش کشکان، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: آلودگی هوا در شهرستان پلدختر دربعد از ظهر امروز به ۲۱برابر حد استاندارد و آلودگی هوا در شهرستان های کوهدشت و رومشکان به ۱۴ برابر حد مجاز رسید.

فتحی بیرانوند میزان ذرات معلق ۲و نیم میکرون (پی ام ۲ ) را در هوای پلدختر۸۴۱ میکروگرم بر متر مکعب و میزان ذرات معلق با قطر ۱۰ میکرون (پی ام ۱۰ ) را ۱۰ میکرون بر مترمکعب اعلام کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: براساس پیش بینی هواشناسی ،به علت وزش باد، فردا از شدت آلودگی هوا در استان کاسته شده و از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی وضعیت به حالت عادی بر می گردد.

آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان هم لحظاتی پیش گفت: به علت آلودگی هوا، کلیه مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شهرستان های پلدختر و رومشکان، امروز تعطیل است.