بیانیه انتخاباتی حجت الاسلام محمدی در حمایت از امامی راد، حضرات آیات آقایان نیازی و مبلغی

مگر خیر یک نماینده چقدر است که بخاطر او این همه زیان اخلاقی و روحی و معنوی جبران ناپذیر به جامعه رای دهنده سرایت کند؟ قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی‏                “سوره سباء آیه ۴۶” «ای پیامبر بگو، من شما را به یک چیز نصحیت میکنم که برای خدا استقامت بورزید […]

Untitled-12

مگر خیر یک نماینده چقدر است که بخاطر او این همه زیان اخلاقی و روحی و معنوی جبران ناپذیر به جامعه رای دهنده سرایت کند؟

قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی‏                “سوره سباء آیه ۴۶”

«ای پیامبر بگو، من شما را به یک چیز نصحیت میکنم که برای خدا استقامت بورزید جمعی و یا تنها»

بعد از تلاشی که توسط بنده و دوستان در جریان حکمیت برای ایجاد وحدت اصولگرایان انجام گرفت و در آن مقطع به جایی نرسید بنده تصمیم گرفتم مانند عموم مردم عزیز، رای خود را به صندوق بیندازم و فعالیتی در خصوص انتخابات نداشته باشم (پیامکی هم در این راستا برای روحانیت شهرستان ارسال کردم) اما پس از مدتی سکوت مکرر از سوی جمعی از روحانیت محترم شهرستان و رفقای عزیز و جوانان مسجدی اصرار شد که در این شرایط بنده هم تصمیم و نظر خود را اعلام کنم شاید در رفع ابهاماتی موثر باشد.

حال این طلبه ناچیز قبل از اظهارنظر انتخاباتی، توجه همه همشهریان کوهدشتی و عزیزان رومشکانی و بخش های تابعه را به نکات ذیل جلب نموده و عاجزانه و متواضعانه تقاضامندم آن را به دیده نصحیت خیرخواهانه بنگرید که موجب امتنان خواهد بود:

۱- هرچند نشاط و شور سیاسی برای مردمی انقلابی و شهید داده امری مطلوب و ضروری است اما بعضی رفتارهای ناهنجار که وجدان انسان را آزرده می کند امری ناپسند و به دور از شٱن این ملت است که امید است دیگر شاهد تکرارشان نباشیم.

۲- اولین کسانی که می توانند آرامش و اخلاق سیاسی را در جامعه ترویج و نهادینه کنند قطعا نامزدهای محترم حاضر در صحنه اند که امید است از این وظیفه غفلت نکرده و با هم جلساتی داشته باشند، زیرا قانونگذار باید بهتر از همه حرمت قانون را نگه  دارد.

۳- به فرموده مقام معظم رهبری: انتخابات با همه اهمیتش امری مقطعی و گذراست. حال برادران و خواهران گرامی! آیا بنا نیست پس از انتخابات با هم حشر و نشر و معاشرت خانوادگی و اجتماعی داشته باشیم؟ و آیا نباید با صفا و دلگرمی در کنار هم آبرومندانه زندگی کنیم؟

پس چرا در بین ما کینه و کدورت های سخت بوجود آورند و گاها بین دو برادر یا دو فامیل یا دو دوست صمیمی و یا دو همسایه عزیز قهری و فاصله ایجاد شود؟!

مگر خیر یک نماینده چقدر است که بخاطر او این همه زیان اخلاقی و روحی و معنوی جبران ناپذیر به جامعه رای دهنده سرایت کند.

در پایان پس از تٱمل و دقت در شرایط کنونی کشور و کلان نگری در امور سیاسی من حیث المجموع آقای امامی راد را برای این دوره مجلس شورای اسلامی مناسب تر از سایر عزیزان میبینم.

و اما در موضوع مقدس و مبارک خبرگان رهبری که باید با اهمیت تمام دیده شود، ضمن احترام به ساحت همه روحانیت نامزد شده، حضرات آیات آقایان نیازی و مبلغی مد نظر است که ان شالله عنایت خواهید داشت.

والسلام

سید محمد محمدی

۱۳۹۴/۱۱/۲۶