کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق در لرستان

مدیر کل ثبت احوال لرستان گفت: در ۹ ماه نخست امسال ۱۴ هزار و ۵۷۸ مورد ازدواج در لرستان به ثبت رسیده است. وی با بیان اینکه این میزان ثبت ازدواج در لرستان طی سال گذشته را ۱۵ هزار و ۳۲۳ مورد عنوان کرد و گفت: با این اوصاف تعداد ازدواج های ثبت شده در […]

۲۳۶x100xn00293497-t.jpg.jetiweb.ic.sga6n4EuCbمدیر کل ثبت احوال لرستان گفت: در ۹ ماه نخست امسال ۱۴ هزار و ۵۷۸ مورد ازدواج در لرستان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این میزان ثبت ازدواج در لرستان طی سال گذشته را ۱۵ هزار و ۳۲۳ مورد عنوان کرد و گفت: با این اوصاف تعداد ازدواج های ثبت شده در لرستان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۹ درصد کاهش یافته است.

امانی پور در گفتگو با مهر ادامه داد که در هر شبانه ۵۳ مورد ازدواج در لرستان به ثبت رسیده است تصریح کرد: این عدد در مدت مشابه سال قبل ۵۶ مورد بوده است.

ثبت ۹ طلاق در هر شبانه روز در لرستان

امانی پور همچنین با اشاره به آمار طلاق ثبت شده در لرستان گفت: طی ۹ ماه نخست امسال دو هزار و ۵۷۳ مورد طلاق در استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد طلاق ثبت شده در لرستان را طی سال گذشته دو هزار و ۴۷۱ مورد عنوان کرد و گفت: با این اوصاف تعداد طلاق های ثبت شده در لرستان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۱ درصد رشد یافته است.

مدیر کل ثبت احوال لرستان بیان داشت: در مقابل هر شش ازدواج یک واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است.

امانی پور عنوان کرد: طی ۹ ماه نخست امسال در هر شبانه روز ۹ واقعه طلاق در لرستان به ثبت رسیده است که این عدد در مدت مشابه سال قبل نیز ۹ مورد بوده است.