هشدارسایبری پلیس فتا کوهدشت- سایت‌های بازاریابی ناشناس

با گسترش کسب و کار اینترنتی، راهکارهای بازاریابی نیز در حوزه تجارت به شیوه مدرن تغییر یافته است، که جدای از مزایای بی شمار، همواره با مخاطرات و ریسک های زیادی همراه می باشد، پس لازم است، هم صاحبان تجارت و هم بازاریاب های اینترنتی قبل از هر اقدامی نسبت به اصالت، نوع فعالیت و […]

Marketing

با گسترش کسب و کار اینترنتی، راهکارهای بازاریابی نیز در حوزه تجارت به شیوه مدرن تغییر یافته است، که جدای از مزایای بی شمار، همواره با مخاطرات و ریسک های زیادی همراه می باشد، پس لازم است، هم صاحبان تجارت و هم بازاریاب های اینترنتی قبل از هر اقدامی نسبت به اصالت، نوع فعالیت و کالای مورد فروش در سایت ها اطلاعات لازم را کسب کنند.
با توجه به اینکه گسترش اینترنت و رواج فضای مجازی از شاهکارهای صنعت آی تی بوده و تحول بزرگی در کسب و کار جهانی و حوزه تجارت الکترونیک ایجاد کرده است، رسوخ ارتباط اینترنتی در اقتصاد راه و روش تجارت را به کلی عوض کرده و بازارهای جهانی با اتکا به ارتباط های اینترنتی در کسری از ثانیه اطلاعات مورد نیاز را دریافت یا ارسال می کنند.
امروزه بازاریابی سنتی جای خود را با شبکه های بازاریابی اینترنتی عوض کرده و راهکارهای نوین جایگزین متدهای قدیمی و کم بازده شده است، شرکت های زیادی تحت عنوان “بازاریابی شبکه ای” متولد شده اند و با روش های مدون و گاهی هم مبهم، به بازاریابی و جستجوی مشتریان پر ظرفیت مشغولند.
فضای مجازی و اینترنت همیشه با مخاطراتی جدی روبرو بوده است و استفاده تجار از شبکه های بازاریابی شبکه ای با هویت نامشخص برای یافتن مشتری نه تنها نتیجه ای در بر نداشته، بلکه در بیشتر مواقع باعث شده تا شرکت های صاحب کار با ضررهای زیادی روبرو شوند.
در پایان به نکات مهم پلیس فتا در این زمینه توجه داشته باشید:
۱- بازاریابان فعال باید دقت کنند در سایتی که می خواهند در آن ثبت نام کنند و به عنوان بازاریاب فعالیت نمایند، آدرس جعلی (سایت های فیشینگ) نباشد.
۲- کالایی که توسط آن سایت به فروش می رسد باید مجاز و دارای مارک معتبر باشد.
۳- صاحبان صنایع و شرکت های اقتصادی تا قبل از واگذاری کار بازاریابی شرکت متبوع خود به شبکه های بازاریابی اینترنتی، از اصالت و داشتن تاییدیه های قانونی این شرکت ها اطمینان حاصل کنند تا در دام کلاهبرداران اینترنتی قرار نگیرند.
هر چقدر بیشتر بدانید،بیشتر در امنیت خواهید بود ، منابع آموزشی آنلاین از جمله سایت پلیس فتا را در آدرسhttp://www.cyberpolice.ir مطالعه کنید و همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام و جرمی در فضای مجازی آن را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتا به آدرس http://www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی اطلاع دهید.
فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت – پلیس فتا