دکتر کرم یاری مدیر داخلی بیمارستان شهدای عشایر شد

دکتر محمودی ریاست مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر طی حکمی دکتر کرم یاری را به عنوان مدیر داخلی این مرکز منصوب کردند. آئین تکریم از خدمات حاج عزیز رحیمی و معارفه دکتر کرم یاری به عنوان مدیر بیمارستان صبح روز پنج شنبه ۳۰ مهر ۹۴ در سالن اجتمات بیمارستان شهدای عشایر برگزار گردید. در این […]

IMG_67561

دکتر محمودی ریاست مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر طی حکمی دکتر کرم یاری را به عنوان مدیر داخلی این مرکز منصوب کردند.

آئین تکریم از خدمات حاج عزیز رحیمی و معارفه دکتر کرم یاری به عنوان مدیر بیمارستان صبح روز پنج شنبه ۳۰ مهر ۹۴ در سالن اجتمات بیمارستان شهدای عشایر برگزار گردید.

در این مراسم دکتر محمودی با یاد و نام خدا و تسلیت ایام شهادات سالار و سرور شهیدان و یاران با وفای آن حضرت گفت: با شعار توکل برخدا افتخار ما خدمت به مردم است کار خود را در این مرکز شروع کرده ایم و با استعانت از پروردگار متعال ادامه خواهیم داد.

دکتر محمودی در خصوص اهداف جابجایی در تیم مدیریت بیمارستان اظهار داشت: چرخش مدیریت از اصول و ارکان علم مدیریت است و باید فرصت استفاده از توانایی های دیگر همکاران بوجود بیاید.

 دکتر محمودی از همکاری بی شائبه کارکنان این مرکز در مدت کوتاه قبول مسئولیت بیمارستان تشکر و قدردانی کردند و اظهار امیدواری کرد از فرصت کمی که به عنوان کارمند و مسئول در اختیار داریم بتوانیم نهایت بهره را در مسیر رضایت پروردگار ببریم.

رحیمی نیز در این نشست گفت: کارم را با صداقت شروع کردم و علاوه بر استفاده از توانایی های شخصی هرگز از توسل به ائمه معصومین (ع) غافل نبوده ام.

در این برنامه، دکتر یاری ابتدا در مورد ارزش و اهمیت خدمت در حوزه سلامت از نظر اسلام مطالبی را بیان داشتند و اشاره ای به موفقیت های برنامه تحول نظام سلامت در حدود یک سال و نیم گذشته داشتند.

دکتر یاری در پایان صحبت های خود گفت: با استعانت از پروردگار متعال در سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی با همفکری همکاران در تصمیم گیری ها و مشاکت همگان بتوانیم با برنامه ریزی لازم آنطور که شایسته مردم شریف است خدمتگذارشان باشیم.

دکتر کرم یاری ابتدا خدمت خود را در آموزش و پرورش به عنوان معلم شروع کردند و پس از اخذ دکترای پزشکی،مدیریت درمانگاه فرهنگیان، پزشک معتمد آموزش و پرورش، مسئولیت شورای پزشکی آموزش و پرورش استان لرستان، معاونت درمان سازمان بهزیستی استان لرستان، پزشک معتمد دانشگاه پیام نور، پزشک معتمد سازمان جهاد کشاورزی و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی استان را در پرونده ی مدیریتی خود دارند.