ارسال بیش از ۱۰۰۴ اثر به دوسالانه پوستر ۹۹ کوهدشت

دبیر نخستین دوسالانه دوسالانه پوستر ۹۹ از ارسال ۱۰۰۴ اثر به دبیرخانه این بینال خبر داد. علی آقا حسین پور در این زمینه به خبرنگار کشکان گفت: نخستین دوسالانه ملی پوستر ۹۹ که توسط مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت واحد یک لرستان برگزار می شود. حسین پور اظهار کرد: استقبالی چشمگیر از این […]

۹۹-۶۱۰x350
دبیر نخستین دوسالانه دوسالانه پوستر ۹۹ از ارسال ۱۰۰۴ اثر به دبیرخانه این بینال خبر داد.
علی آقا حسین پور در این زمینه به خبرنگار کشکان گفت: نخستین دوسالانه ملی پوستر ۹۹ که توسط مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت واحد یک لرستان برگزار می شود.
حسین پور اظهار کرد: استقبالی چشمگیر از این دوسالانه به عمل آمده و۱۰۰۴ پوستر از ۲۸۴ طراح گرافیک از ۶۳ شهر مختلف ایران برای حضور در این دوسالانه ارسال شده است.
وی با بیان اینکه داوری این جشنواره درپایان شهریور ماه صورت می گیرد، افزود: هیات داوران این دوسالانه متشکل از آقایان قباد شیوا، مجید عباسی، مهدی مهدیان، رضاباباجانی و خانم فاطمه کرکه آبادی هستند که آثار منتخب این نمایشگاه را مشخص می کنند.
دبیر دوسالانه پوستر ۹۹ خاطر نشان کرد: هدف این نمایشگاه تعامل هر چه بیشتر آثار طراحان گرافیک دریک محیط حرفه ی در پاییز ۱۳۹۴خارج از پایتخت بوده، تا فرصتی برای دیگر طراحان مستعد و علاقمند هم میسر گردد که بهتر با روند گرافیک معاصر ایران آشنا شوند.
حسین پور افزود: این دوسالانه قصد دارد با نمایشگاه گردانی آثار منتخب این نمایشگاه بعد از لرستان در دیگر شهرهای ایران این آثار را در معرض دید دیگرعلاقمندان خود قرار دهد.