یادواره بزرگداشت ۵۱۴ شهید شهرستان های کوهدشت و رومشگان برگزار شد/ رونمایی از کتاب زندگینامه و خاطرات شهید مجتبی آدینه وند

  یادواره بزرگداشت ۵۱۴ شهید شهرستان های کوهدشت و رومشگان امروز باحضور نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی،سردار کشکولی ،رئیس بنیاد شهید لرستان، علی کورانی فر معاون توسعه مدیریت استانداری لرستان، امامان جمعه کوهدشت و رومشگان، فرماندار و مسئولین قضایی شهرستان کوهدشت، حجت الاسلام قبادی مدیر کل مراکز و اماکن منتسب به […]

۱۴۲۲۷۰۵۳۶۰_۲۰۱۵-۰۱-۳۱_۰۳۳۴۵۵

 

یادواره بزرگداشت ۵۱۴ شهید شهرستان های کوهدشت و رومشگان امروز باحضور نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی،سردار کشکولی ،رئیس بنیاد شهید لرستان، علی کورانی فر معاون توسعه مدیریت استانداری لرستان، امامان جمعه کوهدشت و رومشگان، فرماندار و مسئولین قضایی شهرستان کوهدشت، حجت الاسلام قبادی مدیر کل مراکز و اماکن منتسب به امام خمینی (ره)، رئیس بسیج مداحان کشور و برخی مسئولین محلی دیگر در حسینیه ثارالله (ع) کوهدشت برگزار شد.

به گزارش کشکان، کرم محمدی، سرپرست فرمانداری کوهدشت، امروز(۱۱ بهمن) درحاشیه برگزاری این همایش،  اظهار کرد: شهدا و ایثارگران دین بزرگی بر گردن مسئولان و مردم این مرز و بوم دارند.

وی، امنیت و آسایش امروز را حاصل ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران خواند و افزود: صیانت از دستاوردهای شهدا امروز مهم ترین تکلیف عموم مردم و مسئولان است.

محمدی، تصریح کرد: در این راستا توجه به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنهاست.

وی، با اشاره به دسیسه های دشمنان، بیان کرد: امروز دشمنان با بهره گیری از ظرفیت رسانه، ماهواره و فضای مجازی به دنبال جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های دینی هستند.

محمدی، عنوان کرد: با برگزاری این یادواره ها جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ما با فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ شهادت طلبی آشنا و کشور در برابر جنگ نرم دشمن بیمه می شود.

سرپرست فرمانداری کوهدشت، خاطرنشان کرد: در این یادواره شهدا از مقام جمعی از خانواده های شهید شهرستان کوهدشت تجلیل می شود.

همچنین با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد از کتاب زندگینامه و خاطرات شهید مجتبی آدینه وند به نام«ستاره روز چهارم» در حاشیه این یادواره رونمایی شد.

۱۴۲۲۷۰۶۱۱۱_۲۰۱۵-۰۱-۳۱_۰۳۴۳۲۸

عکس ها از: کانون سبحان