طولانی شدن روند انتخاب شهردار جدید کوهدشت

به گزارش خبرنگار کشکان، با وجود گذشت چندماه از برکناری مهندس مراد کرمی شهردار پیشین کوهدشت که موجی از انتقادات را علیه شورای شهر چهارم در پی داشت، شهرداری کوهدشت هنوز با سرپرست اداره می شود. رئیس شورای شهر کوهدشت پیشتر در گفتگو با خبرنگار کشکان گفته بود تا چهارشنبه ی گذشته شهردار جدید از […]

به گزارش خبرنگار کشکان، با وجود گذشت چندماه از برکناری مهندس مراد کرمی شهردار پیشین کوهدشت که موجی از انتقادات را علیه شورای شهر چهارم در پی داشت، شهرداری کوهدشت هنوز با سرپرست اداره می شود. رئیس شورای شهر کوهدشت پیشتر در گفتگو با خبرنگار کشکان گفته بود تا چهارشنبه ی گذشته شهردار جدید از بین ۱۲ گزینه ی غیربومی انتخاب و به مردم معرفی می شود. شنیده می شود به کارگیری شهرداری که جدیداً توسط شورا انتخاب شده به علت مشکل استخدامی منتفی شده است.

اعضای محترم شورای شهر کوهدشت باید توجه داشته باشند که مردم اینگونه تأخیرها را غیرموجه دانسته و انتظار دارند هرچه زودتر شهردار جدید با توانمندی ها و تخصص های فراتر از شهرداران پشین از سوی شورا انتخاب شده و به مردم معرفی شود. چرا که حتی روند انتخاب مقامات بالای اجرایی کشور نیز تا به این حد به طول نمی انجامد.