جلسه استیضاح شهردار کوهدشت پشت درهای بسته در حال برگزاری است/ ممانعت از ورود خبرنگاران

  به گزارش خبرنگار لکنا جلسه ی استیضاح شهردار کوهدشت از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در محل ساختمان شورای شهر در حال برگزاری است. این جلسه با تصمیم اعضای شورای شهر غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است. ازدحام خبرنگاران پشت درب ورودی ساختمان شورا موجب طرح سئوالات آنان از برخی اعضای […]

استیضاح-شهردار-1

 

به گزارش خبرنگار لکنا جلسه ی استیضاح شهردار کوهدشت از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در محل ساختمان شورای شهر در حال برگزاری است. این جلسه با تصمیم اعضای شورای شهر غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است. ازدحام خبرنگاران پشت درب ورودی ساختمان شورا موجب طرح سئوالات آنان از برخی اعضای شورا شد. مراد درویشی ریاست شورا در سخنانی غیرعلنی برگزار کردن جلسه را حق قانونی شورا دانست و از خبرنگاران خواست این موضوع را رها کرده و به مسائل دیگر شهر بپردازند!

محمد قاسمی عضو دیگر شورا در صحبت با یکی از خبرنگاران گفت که مخالف حضور خبرنگاران در جلسه نیست. علی جعفر گراوند دیگر عضو شورا بیان داشت: ممکن است در جلسه مسائلی مطرح شود که بحث آبرو و اعتبار شهردار یا اعضای شورا پیش بیاید بنابراین بهتر است جلسه غیرعلنی باشد. همچنین وی در پاسخ به این سئوال که چرا مقابل خواست مردم برای ماندن شهردار ایستاده اید گفت: تنها درصد کمی از مردم خواهان ماندن وی هستند و بهتر است مردم به تصمیم منتخبین خود در شورا اعتماد کنند. همچنین مردم بدانند که در این استیضاح به هیچ وجه بحث منافع شخصی مطرح نیست.

جزئیات و نتیجه ی جلسه متعاقباً اطلاع رسانی می شود...