شاهین کوهدشت لیگ دو فوتسال را با پیروزی آغاز کرد

  به گزارش خبرنگار لکنا، تیم فوتسال شاهین جوان کوهدشت دیروز در اولین بازی خود در لیگ دسته دوم فوتسال ایران در شهر بروجرد مهمان تیم پولاد گسترش این شهر بود. در این بازی پر هیجان که دو تیم روی دروازه همدیگر موقیعت های زیادی را به وجود آوردند تیم کوهدشتی در پایان به برتری […]

420gl9v2quuylzxgpy5l

 

به گزارش خبرنگار لکنا، تیم فوتسال شاهین جوان کوهدشت دیروز در اولین بازی خود در لیگ دسته دوم فوتسال ایران در شهر بروجرد مهمان تیم پولاد گسترش این شهر بود. در این بازی پر هیجان که دو تیم روی دروازه همدیگر موقیعت های زیادی را به وجود آوردند تیم کوهدشتی در پایان به برتری رسید. تیم شاهین در این بازی در حضور تماشاگران حریف بازی را هجومی آغاز کرد ودر دقیقه ۸ توسط میلاد رضایی به گل رسید. چند دقیقه بعد صادق عبدالهی کار را دو بر صفر کرد. در دقیقه ۱۶ با اشتباه فرشاد عبدی تیم پولاد گسترش روی یک شوت به گل رسید، سپس شاهین جوان توسط سعادت نورخدایی به گل سوم خود رسید وبازهم با اشتباه گلر ومدافع شاهین تیم پولاد گسترش گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ی  ۳بر۲ به پایان برسد. در نیمه دوم ابتدا پولاد گسترش ودردقیقه۵ به گل تساوی رسید. در اوج هیجان بازی محمد آدینه وند گل برتری شاهین را به ثمر رساند. اما در ادمه بازی دو تیم میتوانستند به گلهای دیگری نیز دست یابند که در یک مورد توپ از روی خط دروازه پولاد گسترش برگشت داده شد و در صحنه ای دیگر بازیکن تیم بروجرد با وجود دروازه خالی توپ را به تیرک کوبید تا بازی پر هیجان دو تیم با نتیجه ی  ۴بر۳ به سود شاهین خاتمه یابد.


رضا درویش پور مربی فوتسال شاهین کوهدشت:

حتی یک ریال هم نداریم!

بعضی ها ذاتا ورزشی هستند و در رفتار شان عشق به ورزش تخصصی شان را نشان می دهند.

 رضا درویش پور سرمربی و به نوعی همه کاره تیم فوتسال شاهین کوهدشت از آن دست افراد است که اگر شرایط برایش فراهم شود، تیمها و بازیکنان  مطرحی از فوتسال را تحویل کشورمان خواهد داد.

وقتی از وی می پرسم وضعیت تیم تان چگونه است؟ نگاهش به زمین دوخته می شود و می گوید: هیچ پولی برای مان نمانده، دیگر حتی یک ریال هم در صندوق تیم نداریم.

وی سپس در ادامه می افزاید: به همین خاطر بازیکنان تیم فوتسال شاهین کوهدشت صد در صد بومی هستند و نتوانسته ایم از از بازیکنان کمکی از شهر های دیگر استفاده ببریم.

درویش پور آنگاه ادامه می دهد: متاسفانه هیچگونه حمایتی از هیچ کجا نمی شویم. قبل از شروع مسابقات گروهی از مسوولین ارشد ورزش استان قول هایی به ما دادند که متاسفانه تا کنون به هیچ کدام از قول هایشان عمل نکرده اند.

این مربی فعال فوتسال کوهدشت سپس گفت: ما در شهرمان کوهدشت حتی  یک سالن استاندارد فوتسال هم  نداریم و به احتمال زیاد باید بازی های مان را در سالن یکی از دانشگاه های شهرمان برگزار کنیم که آنجا هم جایی برای حضور و نشستن تعداد زیادی  تماشاگر را ندارد.

آقای رضا درویش پور در خاتمه ابراز امیدواری کرد دو تیم فوتسال شاهین کوهدشت و پولاد گسترش بروجرد بتوانند در لیگ فوتسال دسته دوم ایران موفق باشند.

 

مصاحبه و عکس: فرهاد داوودوندی