برنج های آلوده در کوهدشت جمع آوری می شوند/ هشدار در زمینه مصرف هفت نوع برنج

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت: از عرضه هفت نوع برنج در سطح شهر و روستاهای این شهرستان جلوگیری می شود. احمد امرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفت نوع برنج با مارک های ستایش، فریدون کنار، صدرهاشمی، سیاه دم هاشمی دودی رشت، زیتون، آویلا و بابانور طبق آزمایشات به عمل آمده […]

IMG10555439

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت: از عرضه هفت نوع برنج در سطح شهر و روستاهای این شهرستان جلوگیری می شود.

احمد امرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفت نوع برنج با مارک های ستایش، فریدون کنار، صدرهاشمی، سیاه دم هاشمی دودی رشت، زیتون، آویلا و بابانور طبق آزمایشات به عمل آمده از سوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان آلوده شناخته شده اند.

وی گفت: برنج های اعلام شده دارای یک نوع آلودگی تشخیص داده شده اند و مصرف شان باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای سلامت افراد می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت افزود: در این راستا ماموران بهداشت محیط و معاونت دارو و غذا با بررسی فروشگاه های عرضه برنج  به ویژه عمده فروشی ها برنج های ذکر شده را ضبط و معدوم می کنند.

امرایی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان بنرهای هشدار دهنده را نیز در سطح شهر نصب خواهد کرد تا مردم را در جریان امر قرار دهد.

وی یادآور شد: مردم مواظب باشند از خرید برنج با مارک های ممنوع شده خودداری کنند چرا که وجود مشکل آلودگی در این نوع برنج ها گزارش شده است.