نایب قهرمان کوهدشتی کشتی فرنگی نظامیان جهان: مصدومیت نگذاشت قهرمان شوم

نفر دوم وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی نظامیان جهان، مصدومیت را عامل باختش در فینال عنوان کرد. حمیدرضا خامسی در گفت‎وگو با ايسنا، در خصوص نایب قهرمانی‎اش، اظهار کرد: فینال را به حریفی از کره شمالی واگذار کردم که یک ماه پیش در مسابقات جهانی بوداپست، قهرمان شده بود. همچنین مصدومیت از ناحیه آرنج اجازه […]

139208021902278551401044

نفر دوم وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی نظامیان جهان، مصدومیت را عامل باختش در فینال عنوان کرد.

حمیدرضا خامسی در گفت‎وگو با ايسنا، در خصوص نایب قهرمانی‎اش، اظهار کرد: فینال را به حریفی از کره شمالی واگذار کردم که یک ماه پیش در مسابقات جهانی بوداپست، قهرمان شده بود. همچنین مصدومیت از ناحیه آرنج اجازه نداد آن‎گونه که می‎خواهم، کشتی بگیرم.

وی ادامه داد: در کشتی دوم به دستم فشار آمد و مصدوم شدم. با این‎حال قصد توجیه ندارم اما اگر دستم خوب بود، می‎توانستم بهتر کشتی بگیرم و امیدوارم در آینده جبران کنم.

خامسی، هدفش را این‎گونه بیان کرد: تا حالا سرباز بودم و از این به بعد و با کسب نایب قهرمانی نظامیان جهان، هم انگیزه‎ام بیشتر شده و هم وقت بیشتری برای تمرین دارم و سعی می‎کنم به دوبنده تیم ملی بزرگسالان برسم و در المپیک ۲۰۱۶ برزیل کشتی بگیرم.

دارنده نشان نقره جوانان آسیا در سال ۲۰۱۳ در خصوص لیگ برتر فرنگی، گفت: هنوز مشخص نیست که لیگ برگزار می‎شود یا نه، با این‎حال چند پیشنهاد دارم و اگر برگزاری لیگ قطعی شود با یکی از آنها قرارداد می‎بندم.

این کشتی‎گیر کوهدشتی با اشاره به امکانات این شهرستان، تصریح کرد: امکانات که در همه شهرستان‎ها کم است اما با این‎حال تمرین‎ها را ادامه می‎دهیم. خوشبختانه چون آقای دل‎انگیز سرمربی تیم کشتی فرنگی نظامیان ایران، مسوول کشتی آموزش و پرورش کوهدشت است، در سالن‎های این اداره تمرین می‎کنیم و از امکانات آنها راضی هستیم.

 

 

گفتگو: مهران مريدي