رهبر انقلاب: برخی از آنچه در نیویورک پیش آمد بجا نبود

  هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اهدای سردوشی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه​های ارتش، با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم فرمودند: ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می​کنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت می​دهیم. از آنچه در سفر اخیر بود […]

2013_10_5_11_50_36

 

هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اهدای سردوشی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه​های ارتش، با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم فرمودند: ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می​کنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت می​دهیم. از آنچه در سفر اخیر بود حمایت می​کنیم البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود. لکن ما به هیات دیپلماسی دولت عزیزمان خوشبین هستیم، ولی به آمریکایی​ها بدبینیم.

رهبر انقلاب، تاکید کردند: ما به امریکایی​ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و غیرمنطقی و عهدشکن است و دولتی در تصرف شبکه صهیونیسم بین المللی است که بخاطر صهیونیست​ها مجبور است با رژیم غاصب مماشات کنند و نرمش نشان دهند.