آمریکا چه روزی به سوریه حمله می کند؟

برخی منابع خبری زمان حمله آمریکا به سوریه را پنجشنبه یا جمعه آینده دانسته و اعلام کردند، در این حمله فرودگاه ها، مقرهای ارتش و کاخ های ریاست جمهوری سوریه هدف قرار می گیرند.     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه لبنانی “الجدید” اعلام کرد، حمله آمریکا به سوریه پنجشنبه یا جمعه […]

برخی منابع خبری زمان حمله آمریکا به سوریه را پنجشنبه یا جمعه آینده دانسته و اعلام کردند، در این حمله فرودگاه ها، مقرهای ارتش و کاخ های ریاست جمهوری سوریه هدف قرار می گیرند.

 

آمریکا1

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه لبنانی “الجدید” اعلام کرد، حمله آمریکا به سوریه پنجشنبه یا جمعه شب است .

بنا به این گزارش، دراین حمله فرودگاه ها، مقرهای ارتش و کاخ های ریاست جمهوری سوریه هدف قرار می گیرند.

این شبکه لبنانی همچنین ادعا کرد که حمله در ابعاد گسترده  است و تنها سوریه را شامل نمی شود، بلکه به لبنان و مناطق تحت نفوذ حزب الله در بیروت نیز کشیده می شود.

بنا بر اعلام منابع خبری، لابی صهیونیستی (آیپک) با همه قوا برای وادار کردن نمایندگان کنگره آمریکا به منظور موافقت با حمله نظامی به سوریه تلاش می کند.

این درحالی است که رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد، مخالفت با حمله به سوریه در میان نمایندگان کنگره ، جدی است.

مایک روجر، نماینده با نفوذ جمهوریخواه کنگره نیز با اشاره به مخالفت ها با حمله نظامی به سوریه گفت : اوباما در استدلالش برای حمله “خرابکاری ” کرده است.