استاندار لرستان بر بهسازی محور سخت گذر امامزاده بابابزرگ دلفان تاکید کرد

    استاندار لرستان با حضور در منطقه کوهستانی و صعب العبور امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان دلفان، از نزدیک روند اجرای طرح ساماندهی و بهسازی و توسعه امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان را بررسی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛دکتر دهمرده دراین سفر که جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرای استان و شهرستان دلفان نیز حضور […]

r4742_1

 

 

استاندار لرستان با حضور در منطقه کوهستانی و صعب العبور امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان دلفان، از نزدیک روند اجرای طرح ساماندهی و بهسازی و توسعه امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛دکتر دهمرده دراین سفر که جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرای استان و شهرستان دلفان نیز حضور داشتند، عبور از محورهای کوهستانی و سخت گذر منطقه، روند کار و پیشرفت طرح عمرانی توسعه و ساماندهی این امامزاده را مورد بررسی قرار داد.

استاندار لرستان همچنین با بررسی مسایل و مشکلات موجود در روند پیشرفت کار، دستورات لازم برای سرعت بخشی به پروژه و بهره برداری هرچه سریعتر از آن را صادر کرد.

دکتر دهمرده، همچنین دراین بازدید با بررسی محور ارتباطی نورآباد – امامزاده ابراهیم(بابابزرگ)، بر اجرای طرح توسعه و بهسازی این محور به منظور تسهیل تردد و تامین ایمنی و رفاه مردم و زایران این بقعه متبرکه تاکید کرد.

امامزاده ابراهیم (ع) معروف به بابابزرگ در 65 کیلومتری شهر نورآباد و در یک منطقه کاملا کوهستانی و صعب العبور واقع شده است.

از مجموع 65 کیلومتر مسیر ارتباطی این امامزاده، 40 کیلومتر آن آسفالت شده و مابقی مسیر به صورت خاکی و سخت گذر است که درحال حاضر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا درحال اجرای طرح توسعه و بهسازی این مسیر است.