استقبال چشمگیر از قالیباف در خرم آباد / اعلام حمایت ملکشاهی ، آقامحمدی و دکتر عبدی از قالیباف

قالیباف در بدو ورود به شهر خرم آباد مورد استقبال جمعیت چشمگیری از شهروندان استان لرستان قرار گرفت. استقبال کنندگان با عکس‌ها و جمله‌هایی در تجلیل از مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی در دست دارند. محمدباقر قالیباف در ادامه دیدارهای مردم خود امروز به استان لرستان سفر کرد. قالیباف در بدو ورود به […]

74706_559-1
قالیباف در بدو ورود به شهر خرم آباد مورد استقبال جمعیت چشمگیری از شهروندان استان لرستان قرار گرفت. استقبال کنندگان با عکس‌ها و جمله‌هایی در تجلیل از مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی در دست دارند.

محمدباقر قالیباف در ادامه دیدارهای مردم خود امروز به استان لرستان سفر کرد.

قالیباف در بدو ورود به شهر خرم آباد مورد استقبال جمعیت چشمگیری از شهروندان استان لرستان قرار گرفت. استقبال کنندگان با عکس‌ها و جمله‌هایی در تجلیل از مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی در دست دارند. در حالی که دقایقی دیگر سخنرانی قالیباف آغاز خواهد شد، ظرفیت سالن تکمیل شده و خیلی ها مجبور شده اند ایستاده مراسم را دنبال کنند.

قالیباف در این سفر با حضور در گلزار شهدای شهر خرم‌ آباد به مقام والای شهدای این شهر در دوران دفاع مقدس ادای احترام خواهد کرد. وی تا دقایقی دیگر در جمع عمومی مردم در سالنی جنب قلعه فلک الافلاک با مردم سخن خواهد گفت. قالیباف قرار است به دیدار آیت الله عمادی امام جمعه خرم‌آباد نیز برود.

یکی از مداحان اهل‌بیت در حال خواندن مرثیه درباره ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) و سالروز رحلت امام خمینی(ره) است.

حضور جانبازان، خانواده‌های شهدا، روحانیون و جوانان در مراسم مشهود است. همچنین رای اولی‌ها نیز با در دست داشتن نوشته‌هایی، حمایت خود را از قالیباف اعلام می‌کنند.

برخی از حاضران نیز تبلوهایی در دست دارند که با زبان محلی به قالیباف خوش‌آمد می‌گوید: «خوش اومایی و لرستون» نوشته‌های برخی از تابلوها نیز چنین است: «مرد روزهای سخت خوش آمدی»، «به سرزمین حماسه سازان خوش آمدی»، «جوانمردانه حمایتت می‌کنیم» همچنین در سالروز ارتحال امام راحل، بسیاری از حاضران با پلاکارهای «السلام علیک یا روح الله» در مراسم حاضر شده‌اند.

قالیباف قرار است تا دقایقی دیگر در دانشگاه لرستان در جوار قلعه فلک الافلاک خرم آباد حاضر شود و سخنرانی کند.

دیدار با آیت الله میرعمادی امام جمعه خرم آباد از دیگر برنامه‌های قالیباف در خرم آباد است.

برخی از حاضران نیز با لباس محلی در مراسم حضور دارند همچنین خیل جمعیت در حال امضای طوماری در حمایت از دکترمحمدباقر قالیباف هستند.

شعار ما «ما قوم لریم، مرد جهادیم» از جمله نوشته هایی است که در دستان حاضران دیده می‌شود.

در میان استقبال کنندگان قالیباف، دکتر ابراهیم آقامحمدی و دکتر ایرج عبدی نمایندگان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و همچنین الله یار ملک شاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و نماینده مردم کوهدشت به چشم می‌خورند.
مراسم دقایقی پیش با تلاوت قرآن و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه  الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت  به نمایندگی از مجمع نمایندگان لرستان در جایگاه حضور یافت و به قالیباف خیرمقدم گفت.

ملکشاهی درخصوص انتخاب قالیباف به عنوان رئیس جمهور گفت: قالیباف فردی متعهد به آرمان‌های امام و پیرو ولایت فقیه است. وی همچنین از شادابی و طراوت و انرژی برخوردار است و شخصیتی بسیار پرتوان است. قالیباف طبق زمانبندی‌هایی که اعلام می‌کند، وعده‌هایش را محقق می‌سازد. او توانست با اجرای پروژه‌های مختلف، فاصله شمال و جنوب شهر را کاهش دهد. امیدواریم با همین روحیه مشکلات لرستان را حل کند.