جزئیات آمار داوطلبان انتخابات شوراها در کوهدشت/ 847 نفر ثبت نام کردند

  رئیس ستاد انتخابات کوهدشت از ثبت نام 847 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در مجموع شهر و روستا خبر داد. حسین ابراهیمی در گفتگو با  مهر در این رابطه اظهار داشت: 205 روستا و پنج شهر در شهرستان کوهدشت واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند که با 285حوزه، برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری […]

kx78xxfd3iw6iq5c8nu

 

رئیس ستاد انتخابات کوهدشت از ثبت نام 847 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در مجموع شهر و روستا خبر داد.

حسین ابراهیمی در گفتگو با  مهر در این رابطه اظهار داشت: 205 روستا و پنج شهر در شهرستان کوهدشت واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند که با 285حوزه، برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا آماده هستند.

وی ادامه داد: در مجموع 847 نفر در شهرستان کوهدشت کاندیدا شده اند که از این تعداد 76 نفر مربوط به شهر کوهدشت،11 نفر درب گنبد، 22 نفر کوهنانی، 20 نفر رومشکان و 20 نفر گراب هستند.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین 642 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی کاندیدا شده اند.

رئیس ستاد انتخابات کوهدشت گفت: درحال حاضر امور انتخاباتی کوهدشت براساس زمان بندی کشور روال عادی خود را طی می کند.

وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در کوهدشت آمادگی کامل داریم تا انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه در این شهرستان برگزار کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: امسال نسبت به سال های پیش استقبال بیشتری از سلایق مختلف برای نام نویسی در انتخابات شوراها صورت گرفته که امیدواریم با توجه به امکانات برگزاری و تدابیر امنیتی، انتخاباتی سالم برگزار شود.