پایان کشمکش؛ سد معشوره کوهدشت احداث می شود

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: سد معشوره با تلاش مسئولان و پیگیری‌ها از سوی دولت رفع مسدودی آن اعلام شده و در ردیف بودجه ملی ۱۴میلیارد تومان برای این سد اختصاص داده شده‌است. به گزارش کشکان، الهیار ملکشاهی صبح امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: ورزش یکی از […]


نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: سد معشوره با تلاش مسئولان و پیگیری‌ها از سوی دولت رفع مسدودی آن اعلام شده و در ردیف بودجه ملی ۱۴میلیارد تومان برای این سد اختصاص داده شده‌است.
به گزارش کشکان، الهیار ملکشاهی صبح امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: ورزش یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد است و می‌تواند از شیوع مواد مخدر جلوگیری کند.

وی با بیان این‌که در شهرستان کوهدشت زیرساخت‌های سازندگی در حال اجراست، افزود: در امر برق‌رسانی شهرستان کوهدشت با هیچ کمبودی روبرو نیست و کلنگ بیمارستان ۲۵۰تختوابی این شهرستان به‌زمین زده می‌شود.

نماینده شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: آبرسانی به روستاها و شهر کوهدشت در حال تکمیل است و در امروز یک پروژه آبرسانی با اعتبار ۵ میلیاردتومان افتتاح می‌شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تأکید بر این‌که قسمتی از چهارخطه خرم‌آباد و کوهدشت در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود، بیان کرد: گازرسانی در شهرستان کوهدشت تا پایان سال۹۷ به اتمام می‌رسد.

ملکشاهی گفت: سد معشوره با تلاش مسئولان و پیگیری‌ها از سوی دولت رفع مسدودی آن اعلام شده و در ردیف بودجه ملی ۱۴میلیارد تومان برای این سد اختصاص داده شده‌است.