برگزاری تجمع اعتراضی در برخی شهرهای لرستان/ کشته شدن چند نفر در دورود

کشکان-گروه سیاسی: هم‌زمان با تجمع اعتراضی مردم شهرهای مختلف کشور نسبت به وضعیت اقتصادی کشور و گرانی ها که توسط برخی تجمع کنندگان با شعارهای ساختارشکنانه و تخریب اموال عمومی همراه شد، مردم شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز و دورود در لرستان نیز از عصر امروز اقدام به برگزاری تجمع نمودند که به ویژه در […]

کشکان-گروه سیاسی: هم‌زمان با تجمع اعتراضی مردم شهرهای مختلف کشور نسبت به وضعیت اقتصادی کشور و گرانی ها که توسط برخی تجمع کنندگان با شعارهای ساختارشکنانه و تخریب اموال عمومی همراه شد، مردم شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز و دورود در لرستان نیز از عصر امروز اقدام به برگزاری تجمع نمودند که به ویژه در شهر دورود با برخی خشونت ها همراه بوده است.

متأسفانه برخی اخبار تأیید نشده از کشته شدن چند جوان در این ناآرامی ها در دورود حکایت دارد که جزییات هویت ضاربین و درگذشتگان هنوز از سوی مراجع رسمی منتشر نشده است.

مردم مؤمن و وطن دوست لرستان و سایر نقاط کشور باید بدانند چاره ی حل مشکلات را باید در داخل جستجو کرد و از حرکاتی که منجر به سوء استفاده دشمنان ایران و ایرانی می شود خودداری نمایند.

مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی برپایی تجمعات “آرام” و “بدون خشونت” آزاد است و نباید با شعارهایی همراه شود که اصل هدف از تجمع و مطالبات را به حاشیه ببرد.

مجموعه دولت نیز می بایست مزد صبوری و متانت مردم را با تثبیت قیمت ها، مدیریت بهینه نظام بانکی، مبارزه قاطع، شفاف و سریع با مفسدین اقتصادی و اختلاسگران، رفع معضل مسکن و بیکاری به ویژه در استان های جوانی مثل لرستان و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی بدهد و جامعه را به سمت سرخوردگی و احساس تبعیض و یأس و ناامیدی نکشاند و نگذارد اینگونه کارد به استخوان ملت برسد!