بازهم دیوار کوتاه فرهنگیان!/ بررسی ویژه پرونده ضرب و شتم یک دانش‌آموز در هیات رسیدگی به تخلفات اداری!

در ساعات اخیر عکسی در فضای مجازی دست به دست شده که نشانگر کبودی ناشی از تنبیه بدنی دانش آموزی در استان لرستان (دبستانی در خرم آباد) است. پایگاه خبری کشکان ضمن اینکه این برخورد را در شان معلمان و فرهنگیان نمی داند و این برخورد را محکوم می کند ولی از عموم فرهنگیان لرستان […]

در ساعات اخیر عکسی در فضای مجازی دست به دست شده که نشانگر کبودی ناشی از تنبیه بدنی دانش آموزی در استان لرستان (دبستانی در خرم آباد) است.

پایگاه خبری کشکان ضمن اینکه این برخورد را در شان معلمان و فرهنگیان نمی داند و این برخورد را محکوم می کند ولی از عموم فرهنگیان لرستان تقاضامند است که به هیچ وجه این اخبار و تصاویر را منتشر نکرده و به جو سازانی که گویا با فرهنگیان عناد دارند کمک نکنند.

قوانین فعلی آموزش و پرورش دیواری کوتاه تر از معلمان و مدیران و معاونین ندارد و در هر موردی چنانچه معلمی کوچکترین اشتباهی بکند قویا در اسرع وقت بابت عمل خود تنبیه می شود، اما چنانچه معلمی مورد هتک حرمت و یا ضرب و شتم و حتی قتل قرار بگیرد ، خود را بدون پشتوانه و تنها می بیند.

اگر مدیر مدرسه ای چنین تخلفی را انجام داده باشد مسلما به آن رسیدگی می شود کما اینکه مدیر کل محترم آموزش و پرورش لرستان نیز اعلام داشته است. اما نباید با دامن زدن به این اتفاقات فضای جامعه را ملتهب کرده و خدای ناکرده به وجهه ی معلمان دلسوز و متعهد آسیب رساند.

از تمامی رسانه های استان میخواهیم موضوعات جذاب تری برای مخاطبان خود انتخاب کرده و بخاطر عمل یک شخص به قشر بزرگ فرهنگیان آسیب نرسانند و دل فرهنگیان را نشکنند و از انتشار این عکس خودداری کنند.