ورود حاج لطیف ناصری، خیر سرشناس کوهدشتی به عرصه ورزش

حاج لطیف ناصری خیر مردم دار کوهدشتی، با تقبل هزینه‌هایی قابل توجه، حمایت خود را از جامعه ورزش شهرستان کوهدشت اعلام کرد. به گزارش خبرنگار کشکان، مدیرکل و جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان، میزبان مرد نیک‌نام و خیر سرشناس دیار کوهدشت در اداره ورزش و جوانان این شهرستان بودند. حاج […]

حاج لطیف ناصری خیر مردم دار کوهدشتی، با تقبل هزینه‌هایی قابل توجه، حمایت خود را از جامعه ورزش شهرستان کوهدشت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار کشکان، مدیرکل و جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان، میزبان مرد نیک‌نام و خیر سرشناس دیار کوهدشت در اداره ورزش و جوانان این شهرستان بودند.
حاج لطیف ناصری خیّر و تاجر سرشناس کوهدشت که همواره از سرمایه خود در راه کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و همچنین جوانان مستعد و کم بضاعت در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش استفاده کرده است با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت بار دیگر مناعت طبع و حس نوع‌دوستی و حمایت از همشهریان خود را به اثبات رساند.
در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ضمن قدردانی از این خیّر لرستانی در خدمت به جامعه ورزش، اقدامات خداپسندانه و نوع‌دوستانه خیرین ورزشی را جزء باقیاتِ صالحات برشمرد و ورود خیرین را به عرصه‌های ورزشی موجب رشد و شکوفایی ورزش استان عنوان کرد.
لطیف ناصری نیکوکار لرستانی هم با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مدیران ورزشی استان، وجود مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور به خصوص استان لرستان و شهرستان کوهدشت را ناراحت کننده توصیف کرد.
وی تمام دارایی خود را حاصل الطاف خداوند منان و امانتی الهی دانست و کمک به همنوعان را وظیفه بی‌منت خود برشمرد.
در پایان این دیدار حاج لطیف ناصری، پرداخت هزینه خرید یک دستگاه مینی‌بوس به قیمت یکصد میلیون تومان برای اعزام‌ ورزشکاران شهرستان کوهدشت به نقاط مختلف، حمایت دائم مالی از تیم فوتبال صدف کوهدشت و نیز همچنین تجهیز خوابگاه ورزشی شهرستان به ظرفیت ۵۰نفر را تقبل کرد.