سرپرست آموزش و پرورش منطقه طرهان منصوب شد

مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان در حکمی بهرام عالیپور را به عنوان سرپرست جدید آموزش وپرورش منطقه طرهان منصوب کرد. عالیپور که دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات است؛ ۲۱سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در کارنامه کاری خود سوابقی چون دبیری، مدیری مراکز آموزشی، کارشناس حقوقی، کارشناس حسابداری، کارشناس روابط عمومی […]

مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان در حکمی بهرام عالیپور را به عنوان سرپرست جدید آموزش وپرورش منطقه طرهان منصوب کرد. عالیپور که دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات است؛ ۲۱سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در کارنامه کاری خود سوابقی چون دبیری، مدیری مراکز آموزشی، کارشناس حقوقی، کارشناس حسابداری، کارشناس روابط عمومی وکارشناس حراست را تجربه کرده است.

معاون آموزش ابتدایی  اداره کل در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه طرهان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت است و مدیران باید با تعامل ،همفکری و هم افزایی فرهنگیان بستر مناسب را برای تحقق اهداف کلان این سند فراهم کنند.

باقر توکلی با قدردانی از زحمات  تیمور هاشمی رئیس سابق  آموزش و پرورش منطقه طرهان افزود: باید با آرامش و وحدت و بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای اعتلای آموزشی و تربیتی نسل جوان و آینده ساز تلاش کنیم و هیچ فرصتی را هدر ندهیم.

 گفتنی است که مراسم تودیع و معارفه با حضور گراوند بخشدار و جمعی از فرهنگیان منطقه  برگزار شد.