افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان در خرم آباد

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان با حضور مسئولین استانی و کشوری، ناشرین شرکت کننده، علاقه مندان به کتاب و اصحاب رسانه ی استان در مصلی الغدیر خرم آباد گشایش یافت. به گزارش کشکان، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، ساعت ١٠ صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، نماینده ی ولی فقیه در استان […]

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان با حضور مسئولین استانی و کشوری، ناشرین شرکت کننده، علاقه مندان به کتاب و اصحاب رسانه ی استان در مصلی الغدیر خرم آباد گشایش یافت.

به گزارش کشکان، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، ساعت ١٠ صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان و محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی الغدیر خرم آباد گشایش یافت.

در این نمایشگاه که از امروز ٢٩ شهریور ماه لغایت ۴ مهر ماه در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار است بیش از ٣۵٠ ناشر شاخص کشوری و استانی حضور دارند.

چهل و پنج هزار و دویست عنوان کتاب در موضوعات متنوع در یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان عرضه شده و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ٩ تا ١٢ ظهر و ١۶ تا ٢٠ عصر به مصلی الغدیر مراجعه کنند.