تغییر استاندار لرستان قطعی شد/«خادمی» گزینه اصلی استانداری لرستان

  رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: انتصاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان قطعی است. سید حمیدرضا کاظمی با بیان اینکه  انتصاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان قطعی است اظهار داشت: لرستان با توجه به مسائل، مشکلات و محرومیت‌های زیادی که دارد نیاز به کار و تلاش دارد. وی موسی خادمی را یک نیروی باتجربه […]

 

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: انتصاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان قطعی است.

سید حمیدرضا کاظمی با بیان اینکه  انتصاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان قطعی است اظهار داشت: لرستان با توجه به مسائل، مشکلات و محرومیت‌های زیادی که دارد نیاز به کار و تلاش دارد.

وی موسی خادمی را یک نیروی باتجربه و متعهد دانست و افزود: خادمی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارای سابقه کاری خوبی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان با بیان اینکه مجمع نمایندگان لرستان بر رفتن بازوند متفق‌القول بودند عنوان کرد: مجمع نمایندگان از عملکرد بازوند به خاطر کم‌توجهی‌هایی که به شهرهای محروم استان داشته ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور داشتند بر موضوع تغییر استاندار تأکید داشتند و امیدواریم در سایه وحدت و تعامل با حضور استاندار جدید که لر زبان هم هستند بتوانیم استانی آباد داشته باشیم.

کاظمی  خاطرنشان کرد: معیشت،اشتغال و توجه بیشتر به مناطق محروم استان از مهم‌ترین دغدغه‌های مجمع نمایندگان از استاندار جدید است.

خادمی کیست؟

سید موسی خادمی سال ۱۳۴۷ در روستای سادات امام‌زاده علی (ع) از توابع شهرستان چرام کهگیلوئیه و بویراحمد متولد گردید و دوران دبستان و دبیرستان را در شهر دهدشت سپری کرد.

لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه مشهد اخذ کرد، کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تبریز دریافت و دوره دکترای مدیریت استراتژیک خود را در دانشگاه عالی دفاع ملی سپری نمود.

خادمی پیش‌تر، معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت خاتمی بوده است وی همچنین سوابق عضویت در هیئت‌مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد و در دولت تدبیر و امید به ریاست جمهوری حسن روحانی به عنوان اولین استاندار بومی و اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب شد.