جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در خصوص لغو تودیع و ‌معارفه مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر

بسمه تعالی با احترام به استحضار می رساند پیرو خبر درج شده در برخی خبرگزاری ها و فضاهای مجازی در خصوص لغو مراسم معارفه رییس جدید آموزش و پرورش پلدختر در راستای تنویر افکار عمومی مطالبی را معروض می داریم. در ابتدا ذکر این مقدمه را لازم و ضروری می دانیم که آموزش و پرورش […]

بسمه تعالی

با احترام به استحضار می رساند پیرو خبر درج شده در برخی خبرگزاری ها و فضاهای مجازی در خصوص لغو مراسم معارفه رییس جدید آموزش و پرورش پلدختر در راستای تنویر افکار عمومی مطالبی را معروض می داریم.

در ابتدا ذکر این مقدمه را لازم و ضروری می دانیم که آموزش و پرورش انتصاب مدیران را بر اساس قوانین داخلی خود و  با رعایت اهداف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  و منافع و مصالح  دستگاه تعلیم و تربیت انجام داده و در این مسیر هیچ تحت تاثیر حواشی قرار نگرفته و نخواهد گرفت ؛ اما در عین حال با اعتقادی که به ضرورت تعامل روسای آموزش و پرورش با مدیران ارشد وجود دارد  قبل از هرگونه اقدام، هماهنگی های معمول  اداری در دستور کار قرار می گیرد.

در مورد معارفه رییس آموزش و پرورش  شهرستان پلدختر  هم از قبل با فرماندار محترم شهرستان پلدختر جناب آقای دستیاری هماهنگ گردید، ولی ایشان علیرغم تایید و موافقت با برگزاری مراسم تودیع و معارفه به دلیل معرفی گزینه های مورد حمایت خود و احتمال فشارها و حواشی بیرونی دیگر، مانع از برگزاری این مراسم شدند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان