پاسخی به اظهارات نماینده پلدختر علیه استاندار لرستان

با یاد و نام خدای عدالت گستر و با سلام و عرض ادب به محضر نماینده محترم مردم شریف پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی جناب سید حمید کاظمی هراز گاهی شاهد طغیان و تهاجمات گفتاری هشتگ نمایندگان عضو جبهه پایداری و تشکل ناکام و نوظهور جمنا ییها ،علیه دولت و مدیران ارشدآن در […]

با یاد و نام خدای عدالت گستر

و با سلام و عرض ادب به محضر نماینده محترم مردم شریف پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی
جناب سید حمید کاظمی
هراز گاهی شاهد طغیان و تهاجمات گفتاری هشتگ نمایندگان عضو جبهه پایداری و تشکل ناکام و نوظهور جمنا ییها ،علیه دولت و مدیران ارشدآن در استان هستیم و  این بار قرعه فال به نام شماافتاد  وباز هم شاهد ایراد، مصاحبه تبلیغاتی، هیجانی، عوام فریبانه و البته تهدید آمیزی از سوی حضرتعالی بودیم که مدیریت ارشد استان را غیر منصفانه به باد انتقاد گرفتید و ظاهرا برای مردم مظلوم لرستان رثاء و مویه سر دادید!
جناب کاظمی عزیز:
سخنان و انتقادات شما دقیقا تداعی کننده و از جنس تخریب ها و انتقادات مخرب کاندیداهای [مثلث جمنایی] در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بود که همواره دولت تدبیر را ناکارامد و فاقد فعالیت اثرگذار می دانستند در حالیکه دیدیم مردم فهیم ایران و نیز لرستان و دیار اصلاح طلب پلدختر قهرمان و خردگرا، پاسخ قاطعانه و دندان شکن خود را علیرغم تمامی ناملایمات و سختی ها و مشقات به تمامیت خواهان و اقتدارگرایان در روز ۲۹ اردیبهشت سر دادند و موجبات یاس و سرخوردگی اربابان و پیشکسوتان سیاسی منتسب به تعقات حوزه فکری جنابعالی را فراهم آوردند.
نماینده محترم مردم پلدختر
جناب کاظمی
بنظر میرسد که با مفاهیم توسعه، تولید و اشتغال بیگانه هستی و یا در این وادی تخصص و دانش اکادمیکی ندارید؛ زیرا اگر برخلاف مدعای بنده می بود بی محابا و بدون تامل و اندیشه علیه این و آن به تاخت و تاز نمی پرداختید!
حال از شما می پرسم که آیا از عوامل موثر بر توسعه و آبادانی، گسترش شبکه های راه اعم از احداث راههای آسفالته چهار خطه، بزرگراه ،احداث خط ریلی و تهیه مقدمات و اسباب خطوط هوایی نیست؟
چگونه توسعه و گسترش فرودگاه خرم اباد و تعدد پرواز های روزانه که خود زمینه حضور روزانه متخصصان، پزشکان فوق تخصص، اساتید پروازی ،گردشگران و توریست ها که خود از عوامل اشتغالزایی می باشد را انکار می کنید در حالیکه نیازی به داشتن بصیرت خاص نیست و تنها با چشمان عینی و نگاه منصفانه می توانید اقدامات انجام گرفته را طی چهار سال گذشته مشهود نمایید.

نماینده محترم مردم
جناب کاظمی عزیز!
این سخن و نقد شما را برادر بزرگ و پیشکسوت و همفکرتان جناب ملکشاهی راد هم در اولین نشست مطبوعاتی خود بیان کردند که اقتصاد مقاومتی و…،تحولی را برای استان بهمراه نداشته و البته ما پاسخ منصفانه و قاطعانه ای را به ایشان دادیم و امروز هم به شما توصیه می کنم که از کلی گویی و سخنان مبهم بپرهیزید و هرگز خود را صدای ملت ندانید و در حد و حدود اختیارات قانونی سخن سرایی فرمائید. ‘امروز جای بسی تاسف و تاثر است که از ۸۰۰ واحد تولیدی تعطیل شده و به تاراج رفته و مرگ صنعت و چپاول و غارت و یا ورشکستگی صاحبان کارگاه های کوچک و بزرگ تولیدی در طی حاکمیت دولت نهم و دهم در استان اظهار بی اطلاعی می کنید و امروز افلاطون وار به دنبال ساختن آرمان شهر در ذهن خود می گردید!

جناب کاظمی  هنوز زخم های چرکین کارگزارن دولت قبل و درد های آن  بر بدنه صنعت ،کشاورزی و زندگی مردمان این دیار هویدا و مدیریت تدبیر در حال درمان است و در پی مداوا!
جناب کاظمی لطفا پاسخی شفاف و صریح را به سوالات ذیل ارائه دهید:
آیا مجموعه کشت و صنعت پس از سالها رکود ،احیاء و نیز عده ای در آن مشغول فعالیت شده اند یا نه؟
آیا پارسیلون امروز از فرصت طلبان باز ستانی شده و فعال است یا خیر؟
آیا نیروگاه هزار مگاواتی در خرم آباد با پیگیری مدیریت استان و جناب دکتر بیرانوند تنها نماینده کل استان در حال احداث می باشد یا خیر؟
آیا گلخانه دیناروند پس از ده سال تعطیلی وارد فاز بهره برداری و فعالیت شده یا خیر؟
آیا راه آهن خرم آباد -درود در طی این مدت عملیاتی شده است یا خیر؟
آیا احداث آزاد راه اراک -خرم اباد که استان را در مسیر بزرگراه شمال و جنوب کشور قرار می دهد دروغ است؟
آیافعالیت لاستیک سازی خرم آباد کذب است؟
بنظر میرسد که پروژه های سد سازی طی این سالها مورد توجه چشم بینای شما قرار نگرفته است!
و البته فعالیت ها و اقدامات متعدد دیگری انجام گرفته است که مجال و فرصت بازگویی لازم را برای آنانکه منصفانه قضاوت نمی کنند و آگاهانه نمی ببینند، نمی دانم.
جناب کاظمی!
بهتر از همه می دانید که اشتغال، رفع بیکاری، احداث کارخانه و کارگاه و نیز توسعه و عمران و آبادانی از جمله وظایف و خدمات دولت است و بستر مناسب و ردیف بودجه ای و سرمایه گذاری خاص و نیز همت و تلاش پیگیر نمایندگان را می طلبد و لذا از جنابعالی استدعا می شود اصل تفکیک قوا را رعایت و شأن موکلین و مردم را حفظ کنید.
با پوزش و عذرخواهی

شهروند لرستانی-مظفر امیدی