کارنامه نفر یازدهم انتخابات شورای شهر پرند و رئیس پیشین شورای شهر سرابله

حمید گراوند از جوانان توانمند اهل شهر سرابله در انتخابات شورای اسلامی دوره پنجم شهر پرند موفق به کسب جایگاه یازدهم شد. گراوند اگرچه از ورود به شورای شهر پرند باز ماند اما ثابت کرده فردی متعهد و کاردان است که دارای توانمندی ها و قابلیت های ارزشمند است. طراحی و ساخت دریاچه تفریحی و […]

حمید گراوند از جوانان توانمند اهل شهر سرابله در انتخابات شورای اسلامی دوره پنجم شهر پرند موفق به کسب جایگاه یازدهم شد.

گراوند اگرچه از ورود به شورای شهر پرند باز ماند اما ثابت کرده فردی متعهد و کاردان است که دارای توانمندی ها و قابلیت های ارزشمند است.

طراحی و ساخت دریاچه تفریحی و توریستی شهر سرابله که نمادی برای این شهر در استان ایلام است و حتی در کشور کم نظیر است، همچنین پیگیری و احداث جایگاه سی ان جی شهرداری سرابله از طریق وزارت دفاع به صورت رایگان که این دو طرح سالیانه دویست میلیون تومان درآمد ثابت و پایدار دارند، جزو کارنامه کاری گراوند در زمان حضور در شورای اسلامی شهر سرابله است.

علاوه بر آن تکمیل سه مبادی ورودی و خروجی شهر سرابله و توسعه سرانه فضای سبز محلات سطح شهر، توسعه فضای آموزشی با اهدا زمین به آموزش و پرورش، اهدا زمین به اداره ورزش و جوانان برای سالن ورزشی چندمنظوره، پیگیری و اجرای سه سال پیاپی ایستگاه صلواتی با همکاری شهروندان سرابله در ایام اربعین حسینی، پیگیری یک دستگاه آمبولانس کددار برای بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله از دیگر اقدامات این جوان برومند لک زبان در زمان تصدی سمت ریاست شورای اسلامی دوره چهارم شهر سرابله است.

کشکان برای حمید گراوند عزیز آرزوی سلامتی و بهروزی روزافزون دارد. باشد که روزگاری جوانان دیار محروم زاگرس توانمندی های حقیقی خود را بازیابند.

تصاویری از دریاچه سرابله:

جایگاه CNG سرابله: