اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری در کوهدشت

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. به گزارش کشکان، فردی بیرانوند با بیان اینکه آموزش و پرورش کثیرالاولادترین خانواده دولت است اظهار داشت: آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه هر کشور است و برای موفقیت در این امر باید از مردم کمک بگیریم. فرماندار شهرستان کوهدشت […]

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کشکان، فردی بیرانوند با بیان اینکه آموزش و پرورش کثیرالاولادترین خانواده دولت است اظهار داشت: آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه هر کشور است و برای موفقیت در این امر باید از مردم کمک بگیریم.

فرماندار شهرستان کوهدشت با اشاره به جلسه شورای تامین شهرستان خاطرنشان کرد: کلیه تمهیدات برای برگزاری آزمون سراسری آماده است.

وی بهترین ضامن امنیت برگزاری سالم آزمون را مشارکت و همکاری درست مردم و والدین دانست و افزود: همه دستگاههای مرتبط آمادگی کامل برای برگزاری کنکور سراسری را دارند.

حسن رضا برخورداری در این جلسه اظهار داشت: اگرچه ما هر سال آزمون سراسری را برگزار می کنیم اما برگزاری آزمون سراسری کاری تکراری نیست و هر آزمون شرایط خاص خودش را دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت با اشاره به اهمیت کنکور افزود: موضوع کنکور علاوه بر بازتاب داخلی از لحاظ نگاه خارجی هم بسیار مهم است و با توجه به حساسیتی که دانش آموزان و والدین نسبت به این موضوع دارند هر مانعی در راه برگزاری آن، باعث بی اعتمادی به نظام و وزارت آموزش و پرورش خواهد شد و وظیفه ماست که با برنامه ریزی دقیق و درست از هر گونه اشکال احتمالی در برگزاری کنکور جلوگیری نماییم.

برخورداری ضمن قدردانی از همه دستگاهها خاطرنشان کرد: خوشبختانه به کمک همه دستگاهها تمام مقدمات و امکانات لازم برای برگزاری دقیق و درست آزمون سراسری مهیاست و هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.

نادر ساکی کارشناس مسئول مشارکتها و امور شوراهای اداره کل آموزش و پرورش لرستان نیز با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش تنها وزارتی است که شورایی در سطح مناطق و شهرستانها دارد اظهار داشت: هدف از تشکیل این شوراها تمرکززدایی است و به آن معنی است که هر منطقه با توجه به ضروریات و شرایط بومی خود تصمیمات لازم را برای اجرای برنامه های وزارتی اتخاذ نماید.

ساکی با اشاره به تصویب تشکیل این شوراها در مجلس افزود: نظر و رای این شورا به پشتوانه مصوبه مجلس در حقیقت نظر و رای مجلس است.

نادر ساکی هدف و دغدغه همه اعضای شورا را موفقیت دانش آموزان در آزمون سراسری دانست و بیان داشت: ما موظفیم با ایجاد فضایی مناسب و آرام در موفقیت دانش آموزان عزیز سهم خود را ادا کنیم.

عباس نورمحمدی کارشناس مشارکتها و امور شوراهای آموزش و پرورش کوهدشت نیز گزارشی از جلسات گذشته این شورا را ارائه داد.

 

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش کوهدشت