دیدار ملکشاهی راد و کیانپور با مدیرعامل بانک ملی ایران

ملکشاهی راد و کیانپور با هدف ترغیب بانک ملی ایران برای سرمایه گذاری در طرحهای بزرگ اقتصادی لرستان بامدیرعامل این بانک دیدار کردند. نمایندگان مردم شهرهای خرم آباد، چگنی و دورود، ازنا در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل بانک ملی ایران در تهران دیدار کردند. در این دیدار ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و […]

ملکشاهی راد و کیانپور با هدف ترغیب بانک ملی ایران برای سرمایه گذاری در طرحهای بزرگ اقتصادی لرستان بامدیرعامل این بانک دیدار کردند.

نمایندگان مردم شهرهای خرم آباد، چگنی و دورود، ازنا در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل بانک ملی ایران در تهران دیدار کردند.
در این دیدار ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و چگنی و کیانپور نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل بانک ملی ایران  خواستند تا در اجرای  طرحهای بزرگ اقتصادی و اشتغال زا  در لرستان سرمایه گذاری کند.
نمایندگان لرستان با اعلام اینکه منابع مالی بانکها در استان کم است از مدیر عامل بانک ملی ایران خواستند  برای توسعه اقتصادی لرستان از منابع ملی برای اجرای طرحهای  بزرگ اشتغالزا در لرستان اختصاص دهد .
در این دیدار حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران آمادگی کامل دارد در طرحهای بزرگ  اقتصادی  برای کمک به توسعه لرستان سرمایه گذاری کند.
در این جلسه با اعطا ۱۰۰ میلیارد تومان  تسهیلات برای توسعه پتروشیمی خرم آباد موافقت شد.