آتش در بلوطستان کوهدشت/ بعد از بلوران این‌بار ضرون

در حالی که انتظار می رفت بعد از حادثه ی سال گذشته در منطقه ی «چنگری» مردم و مسئولین محلی کوهدشت متوجه خسارات فراوان ناشی از آتش سوزی جنگل های بلوط شده باشند، موج جدیدی از آتش سوزی ها را یک ماه قبل از شروع فصل گرما در جنگل های ارزشمند بلوط این شهرستان شاهد […]

در حالی که انتظار می رفت بعد از حادثه ی سال گذشته در منطقه ی «چنگری» مردم و مسئولین محلی کوهدشت متوجه خسارات فراوان ناشی از آتش سوزی جنگل های بلوط شده باشند، موج جدیدی از آتش سوزی ها را یک ماه قبل از شروع فصل گرما در جنگل های ارزشمند بلوط این شهرستان شاهد هستیم.

پس از آتش سوزی منطقه بلوران این بار خبرها و تصاویر ارسالی از سوی خبرنگاران پایگاه خبری کشکان جکایت از آتش سوزی در بلوطستان منطقه ضرون شهرستان کوهدشت دارند.

پاشنه ی آشیل ارگان های ذی ربط کمبود شدید امکانات و نیروی انسانی و البته ضعف اطلاع رسانی است که بر خلاف سال گذشته امسال به شکل کاملاً محسوس مشاهده می شود.

ضرورت دارد فرماندار کوهدشت به عنوان رئیس ستاد بحران شهرستان به صورت منظم گزارش اقدامات انجام گرفته و پیگیری ها را به اطلاع رسانه ها و افکار عمومی برساند و متوجه این مسأله باشد که ضعف اطلاع رسانی منجر به عدم مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد به عنوان دو بازوی اصلی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست می گردد.