تذکر نماینده خرم آباد در خصوص موسسه آرمان (توسعه)

محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه ۹ خرداد ۹۶ طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس، گفت: یک هفته است که استان لرستان شاهد تجمعات سپرده‌گذاران مؤسسه آرمان است. به گزارش کشکان، وی با اشاره به این که حساب‌های این عده در این مؤسسه مسدود شده است از مسئولان قضایی خواست […]

محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه ۹ خرداد ۹۶ طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس، گفت: یک هفته است که استان لرستان شاهد تجمعات سپرده‌گذاران مؤسسه آرمان است.

به گزارش کشکان، وی با اشاره به این که حساب‌های این عده در این مؤسسه مسدود شده است از مسئولان قضایی خواست وارد موضوع شده و مانع از تبدیل این اعتراض به یک مسأله امنیتی در کشور شوند.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کاهش امنیت سرمایه‌گذاری در کشور، گفت: به علت کاهش امنیت سرمایه‌گذاری، مردم امروز علاوه بر مؤسسات مالی و اعتباری در حال بیرون کشیدن سرمایه‌های خود از بانک‌های خصوصی نیز هستند.
گفتی ست: پیش از این علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد، مجید کیانپور نماینده دورود و ازنا و الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت و رومشکان نیز در این خصوص یا با مسئولان بانک مرکزی گفتگو کرده یا تذکر شفاهی در مجلس داشته اند.
به رغم همه پیگیری های مکرر نمایندگان و مسئولان استان، بانک مرکزی هنوز اقدامی ضربتی برای حل این مشکل نکرده و به دفع الوقت می پردازد و جلسلت پیاپی و مکرر با مسئولان موسسه برگزار می کند، در حالی که بسیاری از مردم لرستان جهت امور درمانی، پرداخت هزینه های تحصیلی و … به کل یا بخشی از مبلغ سپرده خود نیاز ضروری دارند و در گرمای خردادماه و در ماه مبارک رمضان، هر روز جلوی شعب این موسسه تجمع می کنند.