جوابیه دفتر هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان کوهدشت به برخی مطالب منتشره در خصوص رد صلاحیت شدگان

چند روز پیش محمد آزادبخت کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کوهدشت با انتشار متنی نسبت به عملکرد هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان کوهدشت انتقاد کرد و نوشت: «شکی نیست که شورای اسلامی شهر یک مجلس محلی است و اعضای آن باید امین ترین ، متعهد ترین، و متخصص ترین افراد باشند و […]

چند روز پیش محمد آزادبخت کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کوهدشت با انتشار متنی نسبت به عملکرد هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان کوهدشت انتقاد کرد و نوشت: «شکی نیست که شورای اسلامی شهر یک مجلس محلی است و اعضای آن باید امین ترین ، متعهد ترین، و متخصص ترین افراد باشند و این محقق نمیشود مگر اینکه ما فقط به تعصب طایفه ای اکتفا نکنیم و به لیستی هفت نفره از اصلح ترین آنها رای دهیم.
ضمن ابراز تاسف از رد صلاحیت سیاسی تعدادی از فرزندان عزیز این دیار و امید به تایید صلاحیت آنها در مراجع بالاتر، ما با استفاده از تجربه موفق اجماع در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ و با همفکری افراد دلسوز در حال طی کردن روند اجماع هستیم و در صورت موفقیت لیست را اعلام خواهیم کرد.
از همه ی نخبگان فکری و سیاسی هم فکر و حماسه ساز ۷ اسفند ۹۴ انتظار راهنمایی ، همفکری و پشتیبانی داریم تا با توکل بر خدا لیست ۷+۱ را برای انتخاب دوازدهم و انتخاب پنجم عرضه نماییم.»

در این متن اشاره محمد آزادبخت به رد صلاحیت مراد درویشی، هدیه آزادبخت، بهرام حسن پور، حشمت اله روئین تن، شاهپور مهدی پور، حسن قبادی، نصرت اله کونانی و محمدعلی ضرونی است.

به نظر می رسد جوابیه زیر که به دفتر پایگاه خبری کشکان ارسال شده در پاسخ به همین مطلب باشد:

مردم بزرگوار و شرافتمند شهرستان کوهدشت
سلام علیکم
طی روزهای اخیر برخی عناصر در فضای مجازی با اشاره به رد صلاحیت برخی افراد در شهرستان کوهدشت با گذشت یکسال خودخواهی، خود را محور قرار داده و به انتقاد از عملکرد این هیئت پرداخته اند. به اطلاع ایشان و سایر مردم شریف می رساند در جریان بررسی صلاحیت نامزدهای شورای شهر ملاک قانون بوده و اگر به تعبیر برخی آقایان سیاسی بوده، سیاسی ترین عنصر حامی ایشان و جالب تر هتاک ترین و فحاش ترین حامی نامبرده تائید صلاحیت شده و هیچ حرکت سیاسی در موضوع دخیل نبوده است. به تک تک اعضای رد صلاحیت شده به طرق مختلف اطلاع رسانی شده و برای حفظ  شأن و حرمت اجتماعی آنان فرصت انصراف نیز داده شده است و به آنان در خصوص پاسخ مراکز چهارگانه توضیحات لازم داده شده است. چنانچه جناب ایشان و یا سایرین (کاندیداهای محترم) مشکلی در جهت انتشار دلایل رد صلاحیت خود ندارند، این هیئت آمادگی دارد دلایل رد صلاحیت قانونی نامبردگان را اعلام نماید.

دفتر هیئت نظارت شوراهای شهرستان کوهدشت