نشست اصلاح طلبان نزدیک به نماینده ی کوهدشت/ تأکید بر تقویت ستاد دکتر روحانی

اصلاحطلبان نزدیک به نماینده ی کوهدشت و رومشکان در منزل حاج فرهاد بازوند گرد هم آمدند. به گزارش خبرنگار کشکان، در این نشست که با حضور حاج علی محمد سوری لکی و برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب برگزار شد، سوری گفت: دنیا دنیای اعتدال است و باید دشمن خود را جزئی از زندگی خود بدانیم. […]

اصلاحطلبان نزدیک به نماینده ی کوهدشت و رومشکان در منزل حاج فرهاد بازوند گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار کشکان، در این نشست که با حضور حاج علی محمد سوری لکی و برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب برگزار شد، سوری گفت: دنیا دنیای اعتدال است و باید دشمن خود را جزئی از زندگی خود بدانیم.

وی ادامه داد: ستاد مرکزی دکتر روحانی در خصوص انتصاب آقای یونس آزادبخت از اینجانب نظرخواهی نمود که با توجه به قرابت فکری و نسبت فامیلی با آن موافقت کردم و از آن ها خواستم نظر آقایان دوستی و ملکشاهی نیز به جهت همراهی با دولت روحانی گرفته شود که البته آقایان دوستی و ملکشاهی نیز با انتصاب آقای یونس آزادبخت مخالفتی نداشتند.

این فعال اصلاح طلب و نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: بر اساس مطالبه اصلاح طلبان نزدیک به الهیار ملکشاهی در کوهدشت در خلال مذاکرات مقرر شد قائم مقام ستاد دکتر روحانی در کوهدشت از بین ایشان انتخاب گردد که این مسأله قطعی شده و تا روز شنبه یا یکشنبه رسماً ابلاغ می گردد.

وی افزود: اختلاف و دودستگی در کوهدشت یک درد است که امیدواریم انتخابات منجر به انسجام فکری، کاری و وحدت اصلاح طلبان شود. این در حالی است که در استان هایی مثل اصفهان این مشکل وجود ندارد.

سوری لکی گفت: شما از شخصیت بزرگی(حسن روحانی) حمایت می کنید و باید ستادتان ستاد پرقدرتی باشد.

وی بیان داشت: نمی شود ما از کسی خوشمان نیاید به دنبال حذف وی باشیم.

در این جلسه اصلاح طلبان حاضر در خصوص چگونگی همکاری با ستاد مرکزی و ستاد مردمی تبادل نظر کردند و بر فعالیت و همکاری مفید، مستمر و قدرتمندانه با هر دو ستاد تأکید شد.