هیات های اجرایی و نظارت به وظایف خود به درستی عمل کنند

امام جمعه پلدختر گفت: هیات های اجرایی و نظارت باید وظایف خود را در انتخابات به درستی انجام دهند تا مردم نسبت به انقلاب دلسرد نشوند. حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نمازجمعه پلدختربه انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: کسانی که خود را نامزد انتخابات شورا می کنند […]

امام جمعه پلدختر گفت: هیات های اجرایی و نظارت باید وظایف خود را در انتخابات به درستی انجام دهند تا مردم نسبت به انقلاب دلسرد نشوند.

حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نمازجمعه پلدختربه انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: کسانی که خود را نامزد انتخابات شورا می کنند باید مولفه هایی مانند تعهد و تخصص و توان دفاع از حق مردم را داشته باشند.
وی به مردم نیز توصیه کرد باید نمایندگان خود را درست انتخاب کنید تا شهر و روستای خوبی داشته باشند.
امام جمعه پلدختر گفت: مسوولان استانی نیز دقت کنند که مردم از آنها راضی باشند.
به گفته وی مردم با نهاد امامت جمعه تماس می گیرندو مراتب اعتراض خود را نسبت به عملکرد مسوولان بازگو می کنند بنابراین مسوولان ، مردم را که عاشق انقلاب هستند مایوس و نا امید نکنند.
وی با بیان این که انتخابات به عنوان یک نعمت محسوب می شود افزود: باید اراده مردم در انتخابت اعمال شود و مسوولان باید در بین مردم اتحاد بوجود آورند و کاری نکنند که اعتماد مردم خدشه دار شود.