پیام دکتر کرم الله طولابی خطاب به فرهنگیان کوهدشت

به دنبال درج مطلبی در پیک نوروزی کلاس دوم ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در اسفند ۹۵ در مورد شخصیت های مذهبی و علمی و درج نام آقای دکتر کرم الله طولابی، از طرف ایشان پیامی خطاب به فرهنگیان شهرستان کوهدشت ارائه گردیده است. متن این پیام به شرح ذیل است: به نام خداوند […]


به دنبال درج مطلبی در پیک نوروزی کلاس دوم ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در اسفند ۹۵ در مورد شخصیت های مذهبی و علمی و درج نام آقای دکتر کرم الله طولابی، از طرف ایشان پیامی خطاب به فرهنگیان شهرستان کوهدشت ارائه گردیده است.
متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام خداوند جان وخرد

فرهنگیان عزیزِ همشهریم
با سلام واحترام

این مطلب را  نمی دانم چه کسی پیشنهاد داده است. هر کس و یا هر گروهی  پیشنهاد داده است مسئولیت من را چندین برابر کرده است. مخصوصا در کنار شخصیت وارسته و عامل به دستورات اسلام مرحوم آیت الله مروجی این وظیفه را برای من دوچندان کرده است.
این جملات کوتاه و ساده که به زبان کودکی نوشته شده است در حد گرفتن جایزه نوبل برای من ارزش داشت. من به قول سینماگران جایزه اسکار و به گفته دانشمندان جایزه نوبل را همزمان گرفتم.
امیدوارم  قدردان این لطف الهی باشم (کم من ثنا جمیل لست اهل له نشرت) و به خوبی از آن مراقبت کنم. ضمن قدردانی مجدد از خدای بزرگ سلامتی و تندرستی برای همه ی شما آرزومندم.
پیشاپیش سالی سرشار از موفقیت را برای همه آرزو می نمایم.