پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در کوهدشت

پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در کوهدشت فرمانده انتظامی کوهدشت از پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان، خبر داد. به گزارش کشکان، سرهنگ “یارالله عبدی چراغ” گفت: ماموران اماکن این فرماندهی با همکاری نماینده اتاق اصناف کوهدشت طرح برخورد با صنوف متخلف را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: در این طرح […]

پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در کوهدشت
فرمانده انتظامی کوهدشت از پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش کشکان، سرهنگ “یارالله عبدی چراغ” گفت: ماموران اماکن این فرماندهی با همکاری نماینده اتاق اصناف کوهدشت طرح برخورد با صنوف متخلف را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این طرح ۱۴ واحد خواربار فروشی و آژانس مسافرتی متخلف در کوهدشت شناسایی و پلمپ شدند.
فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: متخلفان همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.

نشست تعاملی انتظامی کوهدشت با رئیس اداره محیط زیست شهرستان
فرمانده انتظامی کوهدشت با رئیس اداره محیط زیست شهرستان ، نشست تعاملی برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ”یارالله عبدی” به همراه جمعی از عوامل این فرماندهی با حضور در اداره محیط زیست شهرستان ، ضمن تبریک هفته درختکاری به رئیس اداره محیط زیست شهرستان جلسه تعاملی برگزار کرد.
وی در ادامه بر استمرار و تقویت همکاری و تعامل هر چه بیشتر این دو سازمان در ابعاد مختلف به خصوص جلوگیری از شکارهای غیر مجاز، حفظ و حراست از حیوانات وحشی و همچنین داشتن هوای پاک و فضای مناسب و محیطی سالم تاکید کرد.
در ادامه مهندس ”علی طولابی” رئیس اداره محیط زیست کوهدشت از تعامل و همکاری خوب و همچنین حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی شهرستان از اداره محیط زیست در انجام ماموریت های محوله و جلوگیری از شکارهای غیر مجاز، قطع درختان و برقراری نظم و امنیت درحوزه استحفاظی تقدیر وتشکر کرد.
در پایان فرمانده انتظامی کوهدشت با اهداء لوح تقدیر از تلاش و زحمات رئیس اداره محیط زیست و کارکنان زحمت کش این اداره تجلیل کرد.