تجمع بازنشستگان لرستانی مقابل استانداری لرستان

دبیر کانون بازنشستگان استان لرستان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با فارس گفت: تجمع امروز یک تجمع صنفی بوده و ما خواهان اجرای قانون هستیم، باید گفت، بازنشستگان تامین اجتماعی، لشکری و کشوری همه آنها درد مشترکی دارند. علی امیری افزود: انتظار ما این است که قانون خدمات کشوری که در سال ۸۶ تصویب […]

دبیر کانون بازنشستگان استان لرستان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با فارس گفت: تجمع امروز یک تجمع صنفی بوده و ما خواهان اجرای قانون هستیم، باید گفت، بازنشستگان تامین اجتماعی، لشکری و کشوری همه آنها درد مشترکی دارند.

علی امیری افزود: انتظار ما این است که قانون خدمات کشوری که در سال ۸۶ تصویب شده، اجرایی شود، زیرا برای شاغلان اجرایی شده و برای بازنشستگان بلاتکلیف مانده است.

این مسؤول اظهار داشت: با توجه به اصل ۲۷ قانون اساسی این تجمع یک تجمع قانونی بوده و اگر مشکلاتمان حل نشود، در آینده نیز تجمع می‌کنیم.

وی افزود: در استان لرستان ۱۵ هزار بازنشسته لشکری، ۵۱ هزار بازنشسته تامین اجتماعی و ۲۸ هزار بازنشسته کشوری وجود دارد که امروز نمایندگان آنها در این تجمع حضور داشته‌اند.

دبیر کانون بازنشستگان استان لرستان گفت: مشکل بازنشستگان معیشت، تکریم و درمان است و هر فرد بازنشسته‌ با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نمی‌توانند مخارج و معیشت خود را تأمین کنند.

وی یادآور شد: در این تجمع چند ساعته حتی یکی از مسؤولان استانداری پاسخگوی بازنشستگان نشدند.