احسان جهانیان فرماندار الیگودرز شد

طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، احسان جهانیان به عنوان فرماندار جدید الیگودرز منصوب شد. از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز پنج شنبه ۲۸ بهمن؛ با حضور آقای مهندس بازوند استاندار لرستان،حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان الیگودرز، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی، خانم پرویز پور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات و مدیران […]

طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، احسان جهانیان به عنوان فرماندار جدید الیگودرز منصوب شد.

از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز پنج شنبه ۲۸ بهمن؛ با حضور آقای مهندس بازوند استاندار لرستان،حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان الیگودرز، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی، خانم پرویز پور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات و مدیران شهرستان الیگودرز؛ مراسم تکریم میرزایی اصل فرماندار سابق و معارفه جهانیان فرماندار جدید شهرستان الیگودرز برگزار شد.

مهندس بازوند در این مراسم با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم وظیفه و افتخار همه مسئولین است؛ گفت:

-توسعه در کشور مدیون تلاشهای صادقانه و زحمات بزرگان نظام بوده است.

-آیت الله هاشمی نقش کلیدی در توسعه کشور داشت و ریل گذاری رشد و پیشرفت در کشور مدیون خدمات و زحمات مجدانه ایشان است.

-حضور مردم در همه صحنه های انقلاب،نظامی مردمی ایجاد کرده و این انقلاب تبدیل به یک پدیده بی نظیر شده است.

-در طی سالهای انقلاب مردم در همه عرصه ها ،خود مدیریت امور را بر عهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس با حضور پرشور،فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ مترقی برای توسعه و پیشرفت در دنیا معرفی کردند.

-محور همه موفقیت های انقلاب ولایت فقیه است و نوع مدیریت ولایت فقیه عامل وحدت و پیشرفت بوده است.

-بنیان انقلاب ما ارج نهادن به رای و نظر مردم است و بر همین اساس سالیانه شاهد برگزاری انتخابات های مختلف در کشور هستیم.

-بیان عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ،عامل این شد که اقتصاد مقاومتی به یک راهبرد اساسی برای مسئولین و مردم تبدیل شود.

-ما هم در طی این مدت همواره بر پی گیری مسائل اقتصادی تاکید داشتیم و با رایزنی ها و اقداماتی که انجام گرفت؛ لرستان به عنوان یکی از ۳ استان الگو در زمینه اقتصاد مقاومتی معرفی گردید.

-وزیر کشور در مصاحبه چند شب قبل؛ بطور مکرر از اقدامات لرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تقدیر کردند و از مجتمع کشت و صنعت به عنوان اقدامی ماندگار یاد نمودند.

-حضور سرمایه گذاران فرانسوی برای پرورش ماهی و سرمایه گذاران چینی که تولید کاغذ از پودر سنگ را انجام می دهند؛ از نمونه توفیقات ویژه ای است که در راستای سرمایه گذاری خارجی در کشور؛ پس از برجام در شهرستان الیگودرز انجام گرفته است.

-آقای میرزایی اصل فرمانداری برنامه محور بود و توفیقات فراوانی داشت و همه از زحمات و فعالیت های ایشان راضی هستند و از این پس در حوزه ستادی استانداری از وجود ایشان استفاده خواهد شد.

-آقای جهانیان یکی از منظم ترین مدیران استانداری است و طی ۳ سال اخیر بسیار خوب عمل کردند و همچون آقای میرزایی اصل در الیگودرز منشأ خیر خواهند بود.