سرپرست جدید معاونت اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در حکمی، طاهر مریدی را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی این اداره کل منصوب کرد. به گزارش کشکان، مراسم تودیع و معارفه ی سرپرستان معاونت اداری و مالی این اداره کل ساعت ١٣ امروز برگزار و طاهر مریدی جایگزین غلامعلی فلاح شد. در این مراسم […]

۴۴۴۰۳۶_orig

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در حکمی، طاهر مریدی را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش کشکان، مراسم تودیع و معارفه ی سرپرستان معاونت اداری و مالی این اداره کل ساعت ١٣ امروز برگزار و طاهر مریدی جایگزین غلامعلی فلاح شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرهنگیان شهرستان خرم آباد برگزار شد، طاهر مریدی، دبیر آموزش و پرورش و استاد دانشگاه، طی حکمی از سوی حجت الاسلام حمید رضا حنان به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل منصوب شد.

مریدی قبل از حضور در مجموعه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، چهار سال معاونت مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه ١ خرم آباد، مسئول امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و ۵ سال مسئول اداری مالی شرکت های دور کاو و پارس رای آب را در کارنامه ی خود داشته است.

پیش از این غلامعلی فلاح بیش از ٩ ماه سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل بود.