الله کرم در میان سکوت مسئولان بروجرد هرچه دوست داشت گفت!

مسئولان دولتی؛ غیرت ملی، بصیرت دینی و شور انقلابی ندارند!! ۱ – هاشمی اول نیم نگاهی به مجاهدین خلق داشت و مورد تایید نیست‌! ۲ – هاشمی دوم انقلابی بود و مورد تایید است! ۳ – هاشمی مراحل بعدی …. جمعیت اندک فتنه گران در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی… پیشکسوت سپاه و رئیس […]

۷_۴۵_

مسئولان دولتی؛ غیرت ملی، بصیرت دینی و شور انقلابی ندارند!!

۱ – هاشمی اول نیم نگاهی به مجاهدین خلق داشت و مورد تایید نیست‌!

۲ – هاشمی دوم انقلابی بود و مورد تایید است!
۳ – هاشمی مراحل بعدی ….

جمعیت اندک فتنه گران در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی…

پیشکسوت سپاه و رئیس شورای هماهنگی حزب الله گفت: غیرت ملی، بصیرت دینی و شور انقلابی در مسئولان دولتی وجود ندارد.

حسین اله کرم شامگاه یکشنبه در بزرگداشت شهید نواب صفوی که در مسجد میر بروجرد برگزار شد افزود: در جامعه امروز نیازمند یک رئیس جمهور انقلابی، مجلس انقلابی و دانشگاه و حوزه انقلابی هستیم.

وی با اشاره به زندگی و مبارزات شهید نواب صفوی در دوران ستم شاهی اظهار کرد: امروز به هچون کسی مانند نواب نیاز داریم زیرا او نماد شور انقلابی و غیرت ملی و بصیرت دینی بود.

وی بیان کرد: اگر مسئولان دولتی شور انقلابی و غیرت ملی و بصیرت دینی داشتند اجازه نمی دادند دستاوردهای هسته ای ملت ایران که حاصل تلاش دانشمندان شهید هسته ای بود با بتن پر شود.

وی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ایران گفت: اگر مسئولان ما ذره ای غیرت ملی و شور انقلابی در سر داشتند اجازه نمی دادند در شرایطی که ملت به واسطه تحریم ها صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارد حقوق های نجومی غرور مردم را جریحه دار کند.

الله کرم با اشاره به سیاست خارجی دولت گفت: دولت فعلی در راستای سیاست خارجی آنقدر از خود انفعال نشان می دهند که در رابطه با مسائل منطقه هیچگونه عکس العملی از خود نشان نمی دهند و نسبت به مسائل روز منطقه هیچ واکنشی انجام نمی دهند.

۷_۲۱_

رئیس شورای هماهنگی حزب الله بااشاره به ابعاد زندگی نواب صفوی افزود: شهید نواب صفوی آتش مبارزات انقلابی را گرم کرد و ان را به نسل بعد از خودش سپرد.

الله کرم اظهار کرد: زندگی نواب صفوی را باید بررسی کنیم و ان را به مسئولان گوشزد کنیم زیرا شهید نواب صفوی با یک بصیرت سیاسی بالا پا در راه مبارزات خود گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رحلت آیت الله رفسنجانی گفت: حضور امت پشت سر رهبری در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی باعث شد فتنه ای که قرار بود روشن شود خاموش شود.

وی بیان کرد: اگر امت حزب الله در مراسم تشییع آیت الله هاشمی شرکت کرد برای ریشه کن کردن فتنه بود و حضور باشکوه ملت حزب الله جمعیت اندک فتنه گران را سرکوب کرد.

وی افزود: آیت الله رفسنجانی در دروان انقلاب مراحل مختلفی را سپری کرد که هاشمی اول به دلیل اینکه نیم نگاهی به مجاهدین خلق داشت مورد تایید نیست ولی هاشمی دوم که از آغاز پیروزی انقلاب تا اوسط جنگ بود مورد دفاع همه جریان های انقلابی نظام است و مورد احترام می باشد.

وی گفت: هاشمی در مراحل بعدی زندگی خود بارها تنش زدایی از آمریکا و صهیونیست ها را مطرح کرد ولی دست رد آنان باعث شد که عقب بیاید.

رئیس شورای هماهنگی حزب الله گفت: در نهایت خناسان و فتنه گران می خواستند از فوت هاشمی رفسنجانی فتنه ای دیگر بسازند که پیام رهبری و حضور گسترده ملت در مراسم تشییع جنازه وی همه فتنه ها را خنثی کرد.

 

گزارش: کاندیداگرام

عکس ها از: فرهاد داودوندی