بررسی مسائل حقوقی و قضایی کوهدشت در جلسه ی شورای اداری این شهرستان/ سد معشوره برای این مردم از نان شب واجب تر است

به گزارش کشکان، جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت به ریاست فردی بیرانوند فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه کوهدشت، دکتر بدری رییس کل دادگستری لرستان، محمدی مدیر کل سازمان زندان ها، اشرف مدیر کل بازرسی، براری مدیر کل تعزیرات، دکتر نظیفی مدیر کل پزشکی قانونی استان، بخشداران و شهرداران بخش های تابعه و مدیران […]

img_20170103_152530

به گزارش کشکان، جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت به ریاست فردی بیرانوند فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه کوهدشت، دکتر بدری رییس کل دادگستری لرستان، محمدی مدیر کل سازمان زندان ها، اشرف مدیر کل بازرسی، براری مدیر کل تعزیرات، دکتر نظیفی مدیر کل پزشکی قانونی استان، بخشداران و شهرداران بخش های تابعه و مدیران ادارات شهرستان کوهدشت در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
فرماندار کوهدشت در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت کوهدشت و اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: بیشترین آمار بیکاری استان مربوط به کوهدشت است و همین امر نیز باعث شده آمار جرائم در این شهرستان زیاد باشد.

img_20170103_152348
وی افزود: کوهدشت صنعت ندارد، گردشگری در این شهرستان ضعیف است و تنها امید مردم این شهرستان به کشاورزی است لذا احداث سد معشوره برای این مردم از نان شب واجبتر است.
فردی بیرانوند ادامه داد: کوهدشت شهری سیاسی با توان و ظرفیت بالا است و ما باید از این توان و ظرفیت در جهت توسعه شهرستان استفاده نمائیم.
وی افزود: به لطف خدا و همکاری همه مسئولین آرامش سیاسی در شهرستان کاملاً مشهود است.
فرماندار کوهدشت خاطر نشان کرد: مشکلات و مسائل امنیتی در این شهرستان به صورت کامل رصد می شود و برای اولین بار در این شهرستان شاهد این هستیم که بعد از وقوع چند فقره قتل، هیچ یک از آن ها آثار تخریبی نداشته است که می طلبد از مجموعه قضایی، امنیتی و انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی شود.

img_20170103_152548
وی با اشاره به وجود ۳۵۰ الی ۴۰۰ زندانی کوهدشتی در زندان های استان گفت: کوهدشت زندان ندارد، هزینه هایی زیادی برای انتقال زندانیان به مرکز استان صورت می گیرد. خانواده های زندانیان متحمل هزینه های اضافه ای می شوند و ساخت زندان در کوهدشت می تواند خیلی از هزینه ها را کاهش دهد.
فردی بیرانوند گفت: بخش های طرهان و درب گنبد فاقد دادگاه بخش می باشند، پاسگاه انتظامی کوهنانی باید به کلانتری ارتقا یابد. در تعویض اسناد دفترچه ای به تک برگی دارای مشکلاتی هستیم.

img_20170103_152540
وی افزود: شهرستان کوهدشت فاقد پزشکی قانونی است، مردم مجبورند بخاطر کالبد شکافی به مرکز استان مراجعه کنند که این روند علاوه بر اتلاف وقت خسارات مالی نیز به دنبال خواهد داشت.
فرماندار کوهدشت در پایان از اعضای شورای تامین شهرستان بویژه ریاست محترم دادگستری و دادستان کوهدشت در جهت هماهنگی و بررسی مسائل قضایی صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.