بیانیه دانشگاه پیام نور لرستان در خصوص انتصاب مدیر فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه

در پی درج مطالبی در فضای مجازی در خصوص انتصاب نگهبان دانشگاه پیام نور کوهدشت به عنوان مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان این دانشگاه در بیانیه ای به این خبر واکنش نشان داد. مطالب درج شده در فضای مجازی توسط برخی افراد تنگ نظر و با سوءنیت با هدف جنجال و به […]

در پی درج مطالبی در فضای مجازی در خصوص انتصاب نگهبان دانشگاه پیام نور کوهدشت به عنوان مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان این دانشگاه در بیانیه ای به این خبر واکنش نشان داد.

مطالب درج شده در فضای مجازی توسط برخی افراد تنگ نظر و با سوءنیت با هدف جنجال و به حاشیه کشاندن این مرکز دانشگاهی است که قطعاً مردم فهیم استان با نگاهی گذرا به اقدامات صورت گرفته در زمان کوتاه تصدی مدیریت دانشگاه پیام نور استان متوجه شتاب اهداف عالی دانشگاه، انتصابات بر اساس شایسته سالاری و اقدامات و موفقیت های صورت گرفته در حوزه انظباط مالی، عمرانی، پژوهشی، اداری و فرهنگی خواهند شد.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: مراد ویسی مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و استاد مدعو دانشگاه های کوهدشت و پلدختر است.
بیانیه می افزاید: مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان مسئول خودکفایی کمیته امداد کوهدشت و مسئولیت های امور اداری، روابط عمومی و تربیت بدنی و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور کوهدشت را طی سال های گذشته در کارنامه خود دارد.