همت مدیر آموزش و پرورش عشایری لرستان برای تأمین وسایل گرمایشی مدارس این مناطق محروم

نصرالله بازگیران مدیر آموزش و پرورش عشایری لرستان از رایزنی و جذب کمک خیرین نیک اندیش و تأمین حدود ۱۰۰ دستگاه چراغ اترا و ۲۰ بخاری چوب سوز برای توزیع بین مدارس عشایری استان خبر داد. وی از خیرین استان و کشور خواست آموزش و پرورش عشایری لرستان را در تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس […]

نصرالله بازگیران مدیر آموزش و پرورش عشایری لرستان از رایزنی و جذب کمک خیرین نیک اندیش و تأمین حدود ۱۰۰ دستگاه چراغ اترا و ۲۰ بخاری چوب سوز برای توزیع بین مدارس عشایری استان خبر داد.

وی از خیرین استان و کشور خواست آموزش و پرورش عشایری لرستان را در تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس این مناطق محروم یاری نمایند.

آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان بنا به ضرورت بافت عشیره ای وسیع ترین منطقه آموزشی استان است که مسئولیت خدمات رسانی آموزشی و پرورشی به فرزندان عشایر را به عهده دارد.

این منطقه با احتساب نیروهای اداری و سرباز معلم ۶۵۰ نفر پرسنل دارد. آموزش و پرورش منطقه عشایری دارای حوزه وسیع جغرافیایی می باشد به طوری که از غرب و شمال غربی با استان های کرمانشاه و ایلام و از طرف جنوب و جنوب شرقی با استان های ایلام، خوزستان و مناطق بختیاری مشغول خدمات رسانی آموزشی و پرورشی به فرزندان عشایر می باشد.

 

img_20161216_194944