رونمایی از کتاب «بلدچی» در خرم‌آباد

طی مراسمی که امروز دوشنبه، ۱۵ آذرماه در خرم‌آباد برگزار شد، از کتاب «بلدچی»، روایتی از دوران دفاع مقدس لرستان، رونمایی بعمل آمد. به گزارش کشکان، این مراسم رونمایی امروز با حضور مسئولان کشوری و مدیران ارشد استان در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد. کتاب بلدچی روایت جامعی از وقایع دفاع مقدس در […]

۴۲۳۵۶۸_orig

طی مراسمی که امروز دوشنبه، ۱۵ آذرماه در خرم‌آباد برگزار شد، از کتاب «بلدچی»، روایتی از دوران دفاع مقدس لرستان، رونمایی بعمل آمد.

به گزارش کشکان، این مراسم رونمایی امروز با حضور مسئولان کشوری و مدیران ارشد استان در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.
کتاب بلدچی روایت جامعی از وقایع دفاع مقدس در استان لرستان است که علاوه بر جذابیت‌های داستانی و روایی می‌تواند مبنای خوبی باشد برای انجام کارهای پژوهشی در این زمینه باشد.

داستان کتاب بلدچی که توسط اسماعیل سپهوند به رشته ی تحریر در آمده، پیش از انقلاب اسلامی شروع می‌شود و تا دوران پس از جنگ نیز ادامه پیدا می‌کند.
برخی از صاحب‌نظران معتقدند این روایت بلند دایرهالمعارف دفاع مقدس لرستان به حساب می‌آید.

این اثر ارزشمند بازگو کننده ی گوشه‌هایی از ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس و در مجموعه خاطراتی به نقل از اسماعیل سپهوندی از نیروهای اطلاعات عملیات لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان است.