احتمال وقوع سیلاب در لرستان/ آماده‌باش دستگاه‌ها تا ۴۸ ساعت

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: بارش‌های تند، رگباری و همراه با تندباد شدید از چهارشنبه جاری آغاز که معمولاً سبب وقوع سیلاب می‌شود و به‌همین دلیل تمام دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل تا ۴۸ ساعت باشند. رضا آرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با هشدار به فرمانداران، بخشداران، شهرداران، مدیران و دستگاه‌های اجرایی و امدادی […]

۱۳۹۴۰۸۰۸۱۱۵۹۰۱۴۶۰۶۴۱۳۲۲۴

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: بارش‌های تند، رگباری و همراه با تندباد شدید از چهارشنبه جاری آغاز که معمولاً سبب وقوع سیلاب می‌شود و به‌همین دلیل تمام دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل تا ۴۸ ساعت باشند.

رضا آرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با هشدار به فرمانداران، بخشداران، شهرداران، مدیران و دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان در مورد احتمال وقوع سیل در استان اظهار داشت: براساس پیش‌بینی مدیریت منابع آب وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کشور، بارش باران از عصر چهارشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش بینی میزان این بارش‌ها افزود: این بارش که تا ظهر جمعه در سرشاخه‌های کرخه و دز ادامه دارد حدود ۱۰۰ میلی متر بارش را به همراه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به احتمال وقوع سیلاب بر اثر این بارش‌ها گفت: بارش‌های تند، رگباری و همراه با تندباد شدید است که معمولا این نوع بارش‌ها سبب وقوع سیلاب می‌شود.

آریایی عنوان کرد: اوج این بارش‌ها در روز پنجشنبه است که در گردنه‌ها و نقاط مرتفع به صورت برف است و تمام دستگاه‌ها در آماده باش کامل تا ۴۸ ساعت باشند.